Berdayung suhana didayung

0 comments

Temukan kami di Facebook
Dalam berchatting Abang N mengenali seorang wanita yang dipalu dengan kewalahan, kekecewaan dan kesedihan yang amat sangat. Wanita ini, namanya Suhana (29 tahun) agak montel, tembam dan rendah orangnya. Dia berpelajaran dan suaminya juga sedemikian namun suaminya bermasalah. Mereka mendirikan rumahtangga atas dasar suka sama suka, namun rumahtangga mereka bertahan hanya tujuh bulan.. Hancur berkecai..

"Sedih Bang, unsangkarable.. Malu nak bercerita tetapi inilah kenyataan yang saya tempuhi..," kata Suhana menahan sebaknya sambil bebola matanya memandang tepat ke mata Abang N.
"Well Su.. Hidup berumahtangga mana ada yang smooth dan tidak bermasalah. Tengoklah beratnya camne.." Balas Abang N sambil menghirup jus durian belandanya.

Suhana singgah sebentar di Wangsamaju untuk bertemu dengan Abang N dalam perjalanannya pulang ke selatan tanahair setelah membuat tugasannya di KL. Dia adalah seorang wanita yang berjawatan sebagai pensyarah dengan sebuah IPTS. Mereka adalah rakan chatters. Abang N mengenali Suhana di chat room.

Inilah kali pertama mereka bertemu muka kerana selama ini selain di chatroom, mereka bersms dan call sahaja. Mereka tea kat Maju Curry House.

"So.. Camne you boleh pisah ni? X Hb you kat KL kan?" Tanya Abang N sambil melihat Suhana mengigit roti canai dengan colekan daging masalanya.
"Yer.. Malas nak jumpa dia walaupun kami masih kawan. Sedap roti dan daging masala ni Bang," puji Suhana dengan cepakan di mulutnya. Abang N senyum memerhatikan tetamunya makan.
"Apa ada pilihan di sini Su?" Kata Abang N, "Tapi dah cukup best untuk kenyangkan perut."

Suhana mengelap tangannya. Mengelap bibirnya yang tebal dan terjuih sikit. Nice dengan tudung biru mudanya. Dengan kurung yangmembalut ketembaman bodynya.

"Terus terang my husband fucked me and took my virgin Bang N. Dalam masa yang sekejap dara i hilang," tambah Suhana memandang tepat ke muka Abang N, "Bulan pertama oklah, bulan kedua dua kali sahaja kami make love, bulan ketiga sekali dan bulan keempat tak make love dahh.. Su lihat perubahan.. Suami menjauhkan Su.."
"Kenapa camtu Su?" Tanya Abang N agak heran.
"Mula-mula Su juga tidak tahu.. Hanya di bulan ketujuh Su berdepan dengan dia.. Su tanyakan kenapa dan mengapa? Apakah Su tak boleh merangsang nafsu birahinya?" Jelas Suhana membetulkan kedudukannya.

Abang N memerhatikan janda muda itu. Buah dadanya besar. Bulat nampak dari tonjolan melalui baju kurungnya.

"Apa penjelasan bekas suami you Su?"
"Dia declare Bang.." Kata Suhana pendek. Suhana memandang tepat ke muka Abang N. Keadaan saspens. "Dia declare Bang.."
"Apa yang dia declare Su?" Tanya Abang N ingin tahu sangat.
"Dia mengaku dan declare dia tidak tertarik kepada saya, tidak bernafsu dengan saya.." Jelas Suhana hampa..
"O migodd.. Sampai gitu.. Kenapa? Kan dia juga yang tebuk you?"
"Dia kata dia tidak berminat dengan wanita walaupun setelah mencuba sedaya upaya. Percubaannya tidak bertahan lama dan dia tidak boleh menipu dirinya dan Su lagi, dia suka kaum sejenisnya," jelas Suhana dan Abang N lopong.
"What!?? Dia gay.. Homoseksual ke?" Tanya Abang N agak terperanjat.
"Yess, dan I give-up.. Terkedu lidah dan patah hati. Patah hati walaupun I love him.. Puas I pujuk dan suruh dia mencuba.. Namun dia decline dan kata tidak boleh.. Tidak ada feelings dah," tegas Suhana lagi.. Sedih, sendu dan sebak menerjal dadanya yang membusut itu.

"Well bagus juga you all sedar awal. Jodoh you all tidak panjang, but you are still young Suhana, life goes on.. Too bad. Masih bernasib baik, you all tak beranak.." Balas Abang N dan membelek majalah psikologi yang dibawa oleh Suhana..

Mata Abang N terpaku kepada sebuah makalah yang menarik minatnya. Masalah yang didepani oleh Suhana sendiri. Dia membaca pantas. Matanya menyorot tulisan itu.

Kes Satu:
Seorang wanita mendakwa suaminya tergila-gilakan seorang lelaki muda berusia dalam lingkungan 20-an. Pada setiap hujung minggu, suaminya pasti menghabiskan masa dengan lelaki muda itu yang dipercayai disimpan selama lima tahun. Si isteri mula terhidu hubungan sulit suaminya dengan lelaki muda selepas dikurniakan sepasang cahaya mata. Wanita itu mendakwa suaminya gemar menonton video cakera padat mengenai kehidupan gay dan menyimpan majalah mengenainya. Biarpun sudah dinasihatkan berkali-kali, namun, si suami masih lagi dengan kegiatan yang tidak menyenangkan hati si isteri.

Kes Dua:
Seorang lelaki berusia 40 tahun enggan berkahwin biarpun sudah didesak oleh keluarganya. Lelaki berjawatan tinggi itu dan mempunyai latar belakang keluarga berpendidikan agama mendakwa tidak bernafsu apabila melihat wanita. Malah, lelaki itu yang bertugas di sebuah institusi perbankan mendakwa lebih gemar, berminat dan seronok apabila melihat lelaki berbanding wanita muda. Bagaimanapun, lelaki itu mendakwa tidak pernah melakukan hubungan sejenis dengan lelaki lain biarpun kadangkala begitu berkeinginan dan bernafsu untuk memeluk dan mencium lelaki lain.

Kes Tiga:
Seorang wanita berkahwin dengan seorang lelaki yang mempunyai sifat lembut. Biarpun sudah berkahwin selama setahun, wanita itu mendakwa tidak pernah disentuh oleh suaminya. Pada mulanya wanita itu dapat menyembunyikan kekecewaan dan kesengsaraan dihadapi tetapi lama kelamaan, beliau semakin bosan dan menuntut cerai. Wanita itu mendakwa suaminya gemar berfoya-foya hampir setiap malam dengan lelaki bertubuh sasa dan tinggi lampai.

Melihatkan kepada tiga kisah dipaparkan, anda sudah tentu terfikir bahwa lelaki di dalam kes terbabit ialah biseksual dan homoseksual. Kadangkala agak sukar kepada kita untuk mengesan lelaki yang mempunyai kecenderungan kepada lelaki lain dan memandang dingin terhadap wanita biarpun berdepan dengan mereka yang bertubuh menggiurkan, berdahi licin dan berpakaian seksi.

Namun, ia adalah hakikat kehidupan yang perlu diterima oleh masyarakat kerana keghairahan dan keseronokan melihat golongan sejenis sebenarnya wujud dalam diri setiap insan. Cuba anda imbas semula pengalaman yang mungkin pernah dilalui iaitu apakah anda tertarik, berminat dan benar-benar kagum apabila terpandang kecantikan atau kesasaan golongan sejenis?

Mungkin anda sendiri pernah mengalaminya tetapi ia tidak sampai untuk melakukan hubungan sejenis atau menjalin hubungan lebih intim dengan kaum sejenis. Masyarakat negara ini masih agak tertutup untuk membincangkan mengenai hubungan seks kerana sebahagian besar menganggap ia tidak sepatutnya diperkatakan secara terbuka karena boleh mengaibkan.

Katanya, homoseksual membabitkan hubungan sejenis iaitu sama ada lelaki dengan lelaki atau wanita dengan wanita. Hubungan homoseksual antara lelaki dan lelaki dikenali sebagai gay manakala wanita dengan wanita pula disebut lesbian. Katanya lagi, biseksual ialah apabila seseorang lelaki itu mempunyai kecenderungan dan keinginan seks terhadap kedua-dua jantina iaitu lelaki dan wanita manakala heteroseksual pula ialah sebagaimana lazim iaitu membabitkan hubungan seksual antara lelaki dan wanita.

Melalui komponen seksual, individu yang homoseksual secara eksklusif kadangkala boleh tertarik dengan hubungan seks heteroseksual, yang mana ini boleh dipecahkan kepada 75 peratus homoseksual dan 25 peratus heteroseksual.

Individu yang biseksual tulen pula selalunya boleh menjalin hubungan seksual sama rata iaitu sama ada secara homoseksual dan heteroseksual dengan pasangan mereka. Namun begitu, 25 peratus individu yang mengamalkan hubungan seks heteroseksual secara eksklusif boleh tertarik kepada hubungan homoseksual. Sebahagian besar kes biseksual membabitkan golongan lelaki yang homokseksual. Lazimnya, mereka ini tidak dapat mengubah tingkah laku itu biarpun sudah berumah tangga dan mempunyai cahaya mata.

Abang N mengeluh dan menarik nafasnya setelah membaca makalah itu secara speed reading. Dan senja melabuhkan tirainya ke dada maya dan senja juga mengulit sepasang tubuh bogel itu di ranjang yang hangat dalam sebuah kamar hotel yang dingin..

"Hmm.. Arghh.. Arghh.. Uu.. Bang nn.. Sedapp.." Erang Suhana dengan nafasnya kuat dan buntutnya di hinggut-hinggut sambil tangannya meramas-ramas rambut Abang N. Abang N yang menjilat, menghisap dan mengigit manja kelentit Suhana membuatkan Suhana menjerit-jerit.

"Oo puting you tegang, tetek u keras Su.. Nice tits n boobs," puji Abang N sambil meramas dua buah dada dengan tangan sasanya dan menghisap puting sambil melidahkannya.

"I miss this Abang N.. Really I mahukan keindahan diuli, diulit, dibelai dan difuck sekuat-kuatnya. I miss it Abang N.. And nice when you lick and suck my pussy," desah Suhana meminta dirinya diuliti dan dikongkek sesedap-sesedapnya.
"Huhh.. Arghh.. Arghh.. Bang N.. I kuar.. Nak kuarr.."

Dan Suhana menjerit kuat bila dia mencapai klimaksnya dengan lidah Abang n di dalam lubang pukinya. Tubuhnya mengelinjang dengan kepalanya kje kiri dan ke kanan, ke depan dan ke belakang menikmati kemasyukan dan keluarnya jus madunya melalui dan meniris lidah Abang N di lubang cipapnya. Suhana memegang kote Abang N..

"Oo mak.. O makk.. Besarnya kote Abang N.. Thick.. Lom pernah rasa kote besar dan panjang ni," Dia membelai belalai Abang N sambil mengucup kepala kote dan menjilat seluruh batang Abang N dari pangkal sampai ke kepal kote. Memainkan lidahnya dimulut kecil kepala kote Abang N.

Abang N kegelian dan mengeruh sambil merapatkan kepala Suhana ke batang zakarnya. Suhana membuka mulut dan mengulum kepala kote Abang N. Dia cuba deep throat batang zakar Abang N namun tak mampu melakukannya.

"Now Su nak rasa kote Abang dalam cipap Su?" Bisik Abang N ke cuping telinga Suhana dan mengigit manja.
"Yes Bang.. Pliz fuck me good.. I miss a good fuck bangg," rayu Suhana dengan menerima kucupan hangat dibibirnya dan lidah mereka bertemu saling lawan berlawanan.

Abang N menekan kepala kotenya ke lubang faraj Suhana.. Riaksi Suhana.

"O Bang Nn.. Aduhh.. Sedapp.. Sendat.. Huhh besarnya kote abangg.. Can I take your whole cock length in my pussy hole.. O bangg.. Fuck me hard.. O bangg nicee.. I miss a fuckk bangg.. Fuck me well and good.." Suhana mengelinjang.. Dia merenggus, mengerang, menanggis, menjerit-nafasnya kasar pendek dan semput, tubuhnya yang debab dan montel menerima ulitan dan ulian dengan tujahan zakar Abang n yang kuat mempompa dan menghenjut ke pukinya. Riaksi Abang N.

"O yess Suhana.. Ketat lubang puki you.. Rileks love.. Sakit sekajp jer.. Sedappnya berpanjangan sayang.." Abang N menekan kepala kotenya dulu, dah masuk kini dengan perlahan menekan lagi kotenya ke dalam.. Setengah batang zakarnya masuk dan Suhana mengeliat dan memusingkan punggungnya.

"O Suha ketat puki you. Sedapo. Cuba kemutsayang. Gigit kote Abang sayang.." Rayu Abang N sambil mengucup bibir Suhana. Meramas buah dadanya. Menghisap puting cokelat Suhana yang mencanak.
"Abangg.. Sedapp.. Huhaa.. Huhaa.. Huhaa. Huu.. Hmm.. Abangg nn.. I kuarr," jerit Suhana dengan nafasnya kuat, tubuhnya kejang, kepalanya ke depan dan ke belakang, matanya kuyu, terbeliak sekejap, kelihatan mata putih dan mata hitam sudah hilang.. Menanggis, mengoi-ngoi kecil dan menjerit-jerit.

"Abangg.. I kuarr banyakk nie.. Sedapp, kote Abang besar panjang sendat rasa.. Ooh best kena g spot gelii dan ngiluu.. Beshh gilerr Abangg nn.. Sedapp. Fuck me more, deep and deeper Abang Nn." Suhana mengigit dada Abang N sambil lubang farajnya menerima sepenuh-nya kote Abang N. Dinding faraj Suhana mula berinteraksi dengan kulit dan batang Abang N. Abang N merasa kemutan dan gigitan dinding faraj Suhana.

"O yess Su sayangg.. Abangg kuarr nihh.." Abang N menyemprot spermanya dalam faraj Suhana, kemudian menarik batang zakarnya lalu melepaskan tembakan spermanya ke dada, ke tetek, ke perut dan ke mulut Suhana..
"Wuu.. Sedapp Suhana.. Best-nyerr"
"Bang nice," kata Suhana menjilat sisa-sisa sperma Abang N di mulut dan menelannya.
"Abang I tak mahu balik. I nak Abang n fuck me semalaman ni.."Dan Suhana memeluk Abang N manja dan mulus menjilat dada Abang N.

Dan Suhana tidak jadi pulang. Dan Suhana mahu disetubuhi dan dikongkek oleh Abang N lagii.. Dia mahu 69-doggie-kudaku lari-lengang kangkung-willy willy.. Laugh Out Lound-Suhana really wants to be fucked.


E N D




Komentar

0 Komentar untuk "Berdayung suhana didayung"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald