Anak lelaki saya - 2

0 comments

Temukan kami di Facebook
Batangnya agak menegang ketika itu, Boy memakai seluar pendek ketika itu. ”alah burung Boy tu ibu yang cuci waktu Boy kecil” kata saya sambil ketawa.

Tiba2 boy mencuit cipap saya. Tangan saya menepis,”eh, boy ni” tegur saya, tetapi didalam hati perasaan saya sangat berdebar. “alah ibu pegang burung Boy takpa” jawab boy takut2. ”Boy kan anak ibu, ibu yang lahirkan boy, ibu tengok burung boy dari kecil lagi” jawab saya berdebar2. “dulu Boy kecil bu, sekarang dah besar.” jawab Boy. “boy tak suka ke?” tanya saya. “er suka jugak” jawab boy tersengih. “eei tak malu! dah besar pun, suka ibu pegang burung dia” kata saya pula.

“betul ke dah besar? tah2 burung Boy besar ibu jari je” kata saya sambil ketawa. sengaja saya bermain2 dengan Boy, padahal, saya dah pernah lihat batang Boy waktu pagi, batangnya tidak berapa besar, sesuailah dengan saiz badannya cuma agak panjang. “Besar la bu,” jawab Boy.

“betul ke? mana? Tunjuk la kat ibu” perli saya. “malu la bu” jawab Boy malu2. “malu pulak” kata saya. Kemudian saya terlihat bonjolan kat celah kangkang Boy. “ei dah keras la tu burung tu” kata saya sambil menjuihkan bibir kearah kote Boy, didalam hati saya sudah bergemuruh. Boy bangun dan duduk berhadapan dengan saya, sambil menekup kote nya yang sudah keras. Cipap saya pun sudah mulai basah ketika itu.

Suasana ketika itu sunyi seketika. tiba2 Boy bersuara “ibu, ibu tahu tak? kadang2 Boy nampak ibu punya”. Hati saya gembira apabila helah saya menjadi. “ibu punya apa?” tanya saya pura2. “Ibu punya ni” jawab Boy sambil jarinya menunjuk kearah cipap saya. “bila?macam mana Boy Nampak?”Tanya saya pura2 lagi. “kadang2 bila ibu duduk kat atas kusyen, kain ibu terselak, lepas tu Boy nampak semua ibu punya” jelas boy beriya2.“ye ke? boy suka la tu?” tanya saya penuh berdebar.

Boy hanya mengangguk. Itu lah jawapan yang saya tunggu2. Penuh debaran, kemudian saya bertanya, “boy nak tengok lagi tak?nak tengok ibu punya?”. “Boleh ke bu?” kata boy agak terperanjat. “boleh, tapi dengan syarat, boy kena tunjuk burung Boy dulu.”kata saya dengan hati yang berdebar. Perlahan2 boy melurutkan seluarnya tanpa berfikir dua kali. Maka terpampang lah kote anak saya, yang saya lahirkan 14 tahun dahulu. Saya kaku seketika. Sebelum ini saya hanya melihatnya ketika Boy tidur.

Kali ini dalam keadaan Boy berjaga, sensasinya lebih menghairahkan. Kote Boy berukuran lebih kurang 5 inci, tak terlalu gemuk, telur Boy agak besar bewarna coklat dan kantung telurnya dan pangkal kotenya ditumbuhi bulu2 yang tidak berapa lebat. Cipap saya sudah sangat basah ketika itu. “bo..leh ibu pe..gang” tanya saya tersekat2. Boy hanya anggukkan kepala. saya menyentuh kepala kote anak saya buat sekian lamanya saya tak pernah sentuh. bagai nak luruh jantung saya. “ahh ibu, geli lah.

” rengek boy. “besar tak bu?” tanya boy dengan nada berdebar. “besar juga, panjang la kote Boy ni” jawab saya dengan gemuruh. “dah besar anak ibu ni, bulu pun dah tumbuh dah” tambah saya sambil membelek2 kote Boy. Saya melancap2 kotenya perlahan, sambil menekup2 telurnya. “i..bu suka tak te..ngok ko..te Boy?tanya Boy agak tersekat2. Saya menganggukkan kepala, “mes..ti Boy suka me..lancap ni..kan?” Tanya saya. “emm ka..dang2 je bu.., tapi baru2 ni Boy ke..rap sikit melan..cap bila nam..pak ibu punya tu” jawab Boy ikhlas.

Saya hanya tersenyum. Ternyata helah saya menjadi. “bu” kata Boy. “tadi ibu cakap Boy boleh tengok ibu punya lagi, boleh tak?” tanya boy tiba2. Saya terkedu sekejap “emm..buka baju boy dulu, ibu nak tengok Boy bogel dulu la, boleh tak?” tanya saya. Tanpa jawapan, Boy menurut, sambil melepaskan t-shirtnya. Kini Boy berbogel di hadapan saya. seperti tidak percaya, saya melihatnya berbogel ketika umurnya sebegini. Saya kaku melihat tubuh anak saya yang memberahikan itu.

“bu, Boy nak tengok ibu punya pula” rengek Boy, membuatkan saya tersedar.

Saya berundur sedikit kebelakang. Mengangkat hujung kain. ”sekarang Boy selak kain ibu” kata saya sambil membuka kangkang saya. Hati saya berdebar2, kerana hendak menunjukkan alat sulit saya kepada Boy. Tangan boy kanan dan kiri perlahan2 menyingkap kain batik saya. Boy seperti takut2. Ketika itu saya tak memakai seluar dalam. Boy selak kain saya sampai ke pangkal paha saya. Maka terpampang la alat kemaluan saya di hadapan Boy, cipap saya berbulu agak lebat, dan kulit cipap saya agak tebal berwarna coklat.

Lurah saya mula mengalirkan air mazi. Seperti tak percaya, saya membiarkan Boy melihat cipap saya, kerana dari cipap saya lah Boy lahir 14 tahun dahulu.

Boy menikmati permandangan itu dengan penuh nikmat. Jantung saya berdegup kencang. Saya terus meramas2 kote Boy. Terkemut2 cipap saya. Boy seperti terpaku, terus melihat. Tiba2 crott...crot.. kote boy memancutkan air mani. Boy mengerang “ibu..ahh ahh..” habis air mani nya berceceran di atas karpet. Cipap saya rasa sensasi. Saya tersenyum. “eh cepatnya pancut, boy tak pernah tengok cipap ya?” tanya saya. Boy tunduk malu sambil mengiyakan. “Ci..cipap ibu cantik sangat...” puji boy. Saya lihat Kote boy belum kendur. Biasalah kali pertama.

”itu baru tengok cipap ibu, nak tengok ibu bogel tak?” tanya saya. saya mula tak dapat mengawal keghairahan. “nak!!nak!!” jawab Boy seperti kanak2 yang ditawarkan gula2. Saya melepaskan t-shirt dan kemudiannya bra. Kami berdua berbogel di ruang tamu. Matanya liar memandang segenap tubuh saya. “cantiknya bu” puji Boy lagi. “mari sini sayang” panggil saya. Saya berundur sedikit ke belakang, dan bersandar dikusyen sambil menurunkan satu bantal kusyen jadikan alas. Boy tanpa berlengah mendekati saya.

saya memegang mukanya merapatkan ke muka saya. Kami bercumbu, seperti pasangan kekasih. “ibu...emmm” rengek boy. “ahh anak ibu” rengek saya pula. Tangan saya mencapai batang Boy sambil melancapnya perlahan. ‘Ahh ibu geli lah..” desah Boy.

Boy kaku sahaja membalas ciuman saya, saya mula mencapai tangan boy dan meletakkan tangannya ke cipap saya. Terasa hangat tangannya menyentuh cipap saya. “ahh..main cipap ibu sayang, ramas tetek ibu” desah manja saya. Tangan boy sebelah lagi mula meramas2 tetek kiri saya. Ternyata Boy masih belum berpengalaman. dia hanya meraba daerah cipap saya yang basah itu. Saya mencapai tangan nya semula, saya mengambil jari tengahnya dan memasukkan kedalam lubang cipap saya.

“ahh macam tu sayang” desah saya bertambah nikmat. Saya tolak tangannya supaya jarinya keluar dan masuk cipap saya. Kemudian saya biarkan dan meramas rambutnya penuh nikmat. terkemut2 cipap saya menyepit jari Boy.Tiba2 cret..cret..boy terpancut lagi. saya pun terangsang. Kami sama2 orgasam. “ah...ahh ahh” jerit kami berdua. ciuman kami terhenti seketika. “boy ni cepat pancut lah” kata saya sambil tersenyum. “tak tahan ya?” tambah saya lagi.

“a’ah bu, cipap ibu sepit2 jari Boy, boy tak tahan.” saya hanya tersenyum, saya sedar, anak saya masih lagi teruna rupanya. Tak sangka saya juga orgasam begitu cepat, walaupun jari kecil hanya mengentam cipap saya beberapa kali. Saya berasa puas, tetapi nafsu saya masih mahukan lebih dari itu.

Tanpa sedar air mani boy meleleh di atas badan saya. Saya menyapunya keseluruh badan saya. “bu, sedaplah”kata Boy. “kalau Boy nak lagi sedap, kejap lagi ibu ajar nak?” tanya saya. “nak bu..nak” jawab boy beriya2. “jom kita masuk bilik nak?ajak saya. “jom” jawab boy ringkas. Kami bingkas bangun. Kami berjalan berpegangan tangan kebilik.

Sampai di bilik, saya menjatuhkan diri ke atas katil, “mari sini, sayang ibu” ajak saya manja. Saya mengangkangkan kaki saya biar Boy dapat melihat tubuh saya yang bogel ketika itu. Boy seperti kucing yang lapar, naik ke katil. “bu, indahnya tubuh ibu,” kata Boy yang tak habis2 memuji. Saya tersenyum, sambil berkata, “mari, cium ibu macam tadi”. Kali ini boy mulakan ciuman, gementar tubuh saya membalas ciumannya. “cium leher ibu sayang” arah saya kepada Boy. Seperti anak yang patuh. Boy mencium leher saya penuh nikmat.

”ahh..sayang” desah saya. Tangan nya meramas2 tetek saya. Saya berbisik ke telinga boy, “cium tetek ibu, sayang” Boy menurunkan kepalanya ke daerah tetek saya sambil menggomol manja, daerah bukit saya itu. Boy menghisap2 puting saya bergilir2 kiri dan kanan, teringat saya ketika Boy masih bayi, ketika itu Boy masih menyusu. Tetapi kini apa bila Boy dewasa, nikmatnya bukan kepalang, saya orgasam sekali lagi. “ahhh sedap sayang...aahh” ngerangan saya agak kuat, memberhentikan boy seketika.

Badan saya mengeliat kesedapan. Saya memeluk boy dengan erat. Saya mencium Boy berkali2. Ciuman dari seorang ibu dan kekasih.

Selepas keadaan agak reda, saya menyuruh Boy turun dari katil dan berdiri, saya mengesot ke bucu katil dan mendapatkan Boy, saya mulai mendekatkan kepala saya dihadapan kote Boy yang masih kukuh terpacak, “penangan pertama” getus hati saya. Mula2 saya cium hujung kote Boy, kemudian saya mula mengulum dan menghisap kote yang keras itu, Boy mendesah, merengus, kesedapan. “ibu...sedap bu...ah”. Saya menjilat lubang kencing Boy penuh nikmat, kemudian saya turun kebawah sedikit dan mengulum telurnya sambil tangan saya terus melancap batang Boy.

Boy mula meramas2 rambut saya. Saya tahu Boy sedang kesedapan. Tangan saya sebelah lagi pula memainkan biji kelentit saya sendiri. Tak lama selepas itu Boy mengerang “bu, Boy nak terpancut ni bu…aahhh” “pancut Boy cepat ahh ahh..”saya merasakan sensasinya juga. Crett..crett.. kote Boy memuntahkan air maninya. Saya menadahnya dengan lidah, habis lidah saya dibasahi air mani yang pekat dan panas.

Muka saya juga penuh dengan air mani Boy. Boy terduduk diatas riba saya. Kami bercumbuan penuh nikmat. Batang Boy mulai kendur sedikit, saya rasakan ketika kotenya menyentuh perut saya.

Saya melepaskan cumbuan, dan berundur ke belakang, Boy berdiri. Mukanya agak keletihan. Saya mengangkangkan paha saya luas2. “boy buat macam tadi kat ibu pula.” kata saya, boy tercengang, “hisap cipap ibu lah sayang” terang saya sambil tersenyum. Boy seakan paham, mula mendekatkan mukanya ke cipap saya, saya mengangkat kedua kaki dan lutut saya keatas, sambil mengangkang. “guna lidah boy” saya arahkan boy yang kelihatan kekok dan melihat muka saya. Kemudian lidahnya mula menyentuh lurah cipap saya yang basah.

“ahhh” rengek saya. Boy menggerakkan lidahnya keatas dan kebawah. Geli rasanya, Suami saya jarang berbuat sebegini, entah kenapa dia hanya mahu saya menghisap kotenya sahaja, kemudian bersetubuh dan…itu sahaja.

Tetapi, apabila melihat anak saya yang berada di celah kangkang saya, ghairah saya lebih memuncak. Sambil meneruskan posisi tadi, saya menghulurkan tangan ke bawah punggung, sambil meregangkan cipap saya luas2. Boy dengan ghairah menjilat cipap saya. Tiba2 Boy berhenti, “ibu, boy nampak lubang la, ibu” katanya. “itu la lubang faraj sayang, boy dulu, lahir dari situ la, sayang masukkan lidah kat situ k” jawab saya. “ahhh..sayang ibu” jerit saya ketika hujung lidahnya memasuki lubang faraj.

Hampir gila saya dibuatnya. Kemudian saya meregangkan bahagian atas cipap saya pula, bagi menampakkan biji saya. “kat atas ni biji kelentit ibu tau, sayang main dengan jari ya” terang saya sambil menunjukkan biji saya yang mengeras kemerah2an. Boy menurut, dan menggentel2 biji saya sementara lidahnya menjilat2 lubang cipap saya. “ahh ahhh..ahhhhhh!” saya menangkat punggung saya, tubuh saya bergetar menahan nikmat yang amat sangat. Saya rasa, saya terpancut, kerana saya melihat Boy menyapu2 mukanya.

Saya tarik Boy keatas saya, supaya menghempap tubuh saya. Saya memegang mukanya sambil merengek “sedapnya, pandai anak ibu ni” kami berpelukan. Kulit kami bersentuhan. Saya membelai2 rambutnya, begitu juga Boy membelai rambut saya.

Tiba2 saya mula tersedar, saya sedang melakukan perkara yang terlarang dengan anak kandung saya sendiri, kami sedang menghampiri seks antara ibu dan anak. Namun nafsu menguasai saya. Saya merasakan cipap saya benar2 teringin menerima tujahan dari kote anak saya sendiri. ”boy, cukup boy, mari baring kat tepi ibu ni” arah saya lagi kepada boy.

Boy dengan canggung mengikut arahan saya. Boy berbaring disebelah saya, Sambil bercumbu2 saya bangun dan duduk di sebelah Boy, mata Boy tak lepas memandang tubuh saya. Saya bergerak ke daerah kote Boy, membiarkan pemandangan cipap saya dinikmati Boy. Kotenya agak kendur sedikit kerana sudah 3 kali terpancut.

Saya mula melancap kote Boy dan sesekali menjilat bahagian hujung kotenya. Ternyata anak lelaki saya, memang segar, kotenya masih dapat berdiri tegak, walaupun telah pancut berkali2, bukan seperti ayahnya, pancut sekali sudah letih kemudian…tidur. Saya dapat merasakan tangan Boy meraba2 bahagian cipap saya. Ternyata Boy sudah pandai, dengan memasukkan jarinya kedalam cipap saya. Sesekali saya memandang muka Boy, kami berpandanagn penuh makna.

Kemudian saya bangun. Saya bertinggung betul2 diatas kote boy. “Boy nak rasa cipap ibu ni?” tanya saya. Boy mengangguk. Mukanya penuh debaran. “sayang, anak ibu.” Kata saya, kelihatan muka Boy seperti orang yang sedang bermimpi.

Saya mengarahkan batangnya kearah lubang cipap saya. Saya gesel2kan hujung zakarnya ke permukaan cipap saya. Terasa licin kepala kote Boy, kerana cipcp saya sudah benar2 basah.Kemudian saya turunkan punggung saya ke bawah. bless...batangnya nya meluncur kedalam cipap saya. Meregangkan dinding faraj saya yang lama tak diregangkan oleh zakar. “ahh nikmatnya” bisik hati saya. “bu..ahhh” desah boy.

Saya mendayung badan saya turun dan naik. ”ahh..sedapnya kote boy sayang...ahhh” raung saya. Saya lihat mata boy terpejam2, saya juga begitu. Saya mengemut2 batang Boy dengan penuh nikmat. Penuh rasanya liang faraj saya. Clop..clop…Bunyi yang datang dari cipap saya, di selang selikan dengan erangan kami berdua menambahkan lagi sensasi persetubuhan kami. Kira2 sepuluh minit, saya mula berdayung dengan laju, cipap saya sudah licin dan basah.

Kemudian saya mencapai puncak nikmat yang amat sangat, saya dapat bezakan sewaktu saya bersetubuh dengan ayah Boy pun tak sebegini nikmatnya, badan saya bergetaran ketika cipap saya memancutkan air, sambil mengemut batang kote Boy yang terpacak didalam. Cipap saya mengemut2 seperti memerah batang tebu yang penuh dengan jusnya. “ahhhh anak ibu...ibu sampai sayang” saya mengerang penuh nikmat.

Tiba2, saya merasakan air mani Boy yang hangat memancut2 di dalam cipap saya, cret cret cret… “bu...ahhhh bu...sedap!!” Boy mengerang kesedapan. Saya dapat rasakan kotenye mengembang dan menguncup di dalam liang faraj saya yang basah itu ketika memacutkan air maninya. Saya berasa puas, nikmatnya bersetubuh dengan anak lelaki saya.

Saya menjatuhkan badan keatas tubuh Boy. Kami berpelukan penuh kasih sayang, “ibu sayang Boy” kata2 itu terkeluar dari mulut saya. “boy pun sayang Ibu” jawab boy kelelahan. agak lama saya membiarkan kotenya didalam cipap saya, beberapa minit kemudian kotenya mengendur. Saya bangun, dan air mani Boy meleleh keluar dari cipap saya, saya rasa pancutan boy agak banyak kerana ketika saya kemut berkali2 air maninya masih keluar.

Kemudian kami berbaring sambil berpelukan dalam keadaan bogel. Sambil saya membelai rambut anak kesayangan saya itu, saya berkata. “Boy,… sedap tak?sama tak macam Boy melancap?” tanya saya. “tak sama bu, yang ni lagi sedap, ini la kali pertama Boy rasa macam ni bu”jawab Boy. “tapi boy jangan bagitau sapa2 tau kita buat macam ni, Janji? tegas saya. “baik bu, boy janji.” kami tersenyum bersama. Kemudian tanpa kami sedari, kami terlena bersama.

Kira2 jam 4 petang saya terjaga, saya lihat boy masih terlena disebelah saya. Saya rasa seperti bermimpi dapat bersetubuh dengan anak saya sendiri. Nikmatnya luar biasa. Kemudian, ketika Boy masih tidur saya membelai2 kotenya. Tiba2 kotenya mula mengeras semula. Boy mula sedar dari tidur. Kami bercumbuan buat sekian kali, Sekali lagi saya menyetubuhi anak saya. Kali ini saya biarkan Boy mendayung diatas pula, berganda2 nikmat seks saya pada hari itu.

Bukan setakat itu sahaja, hari2 kami seterusnya juga berbeza, kami selalu mandi bersama, penuh keghairahan, kadang2 kami berbogel waktu makan, menonton TV, sesekali kami membaca cerita seks antara ibu dan anak bersama2,dan segala aktiviti di rumah kami lakukan dalam keadaan bogel, kecuali ketika saya datang bulan. Tetapi sepanjang kami melakukan perkara terlarang ini, saya bernasib baik kerana saya tidak hamil.

Mungkin faktor usia saya juga. Jika tidak saya pasti mengandungkan cucu saya sendiri. Pasti pelik bukan? Dan suami saya pasti menuduh saya curang. Tetapi suami saya tidak tahu bahawa saya melakukan hubungan terlarang dengan anaknya sendiri, dan kami bersetubuh hampir setiap hari,

Pernah sekali, boy menyetubuhi saya ketika saya sedang memasak. Memang sukar untuk menumpukan perhatian, tetapi rangsangan nya cukup hebat. Saya juga mengajar Boy dengan melakukan macam2 posisi dan teknik, Boy kini semakin hebat. Saya dan Boy juga pernah melakukan persetubuhan di dalam bilik air ketika mandi bersama, ketika itu, saya menyuruh Boy memasukkan kotenya kedalam cipap saya waktu saya hendak kencing, kemudian saya menyuruh Boy bersetubuh dengan saya.

Memang sukar untuk kencing tetapi sedap rasanya. Ghairah kami memuncak apabila saya terkencing atas tubuh Boy, dan air kencing saya berciciran atas badan Boy.

Dan perkara paling ‘gila’ kami lakukan bersama ialah, apabila saya dan Boy bersetubuh di luar rumah ketika waktu malam. Saya bersetubuh dengan Boy di belakang rumah, kebetulan rumah kami agak berjauhan dari rumah2 jiran. Jadi kami melakukannya di atas pangkin belakang rumah. Mulanya, takut2 juga, kami melakukan dengan berpakaian, kemudian, selepas itu, kami mula berani berbogel di luar rumah.

Suasana dingin, gelap dan bebas membuatkan sensasinya menjadi amat hebat. Hampir 5 kali saya orgasam waktu itu.

Sekarang rasa sangat bahagia, tetapi sesekali saya terfikir jika suami dan anak perempuan saya pulang nanti, dapatkah saya bersetubuh dengan Boy lagi. Bagaimana pula dengan perasaan cinta kami, antara saya dan suami juga Boy. Tetapi, apa yang pasti saya akan terus menyayangi Boy. Kerana dia lah buah hati saya, dan dia lah satu2nya anak lelaki saya.

Ingin saya mengajak semua ibu2 yang mempunyai anak lelaki, supaya mencuba hubungan terlarang ini. Hubungan seks antara ibu dan anak, memang susah untuk saya gambarkan kenikmatannya. Tapi apakan daya, perkara ini, perkara terlarang. Tetapi jika anda ingin mencuba, saya amat syorkan. Kerana saya berasa sangat puas, berbeza dengan persetubuhan bersama suami kita. Jika ibu2 di luar sana mahu mencubanya, silakan. Saya berani jamin, anda akan merasakan nikmat seks yang luar biasa.

Sekian   

Jika anda ada pengalaman seperti saya, terutama ibu2, silalah
berkongsi dengan saya. emel saya di normala_69@yahoo.com




Komentar

0 Komentar untuk "Anak lelaki saya - 2"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald