Anak lelaki saya - 1

0 comments

Temukan kami di Facebook
Nama saya Normala, usia saya sudah mencecah 40thn, saya seorang wanita sederhana sahaja, saya juga mempunyai keluarga yang sederhana, tinggal di sebuah rumah kampung peninggalan mertua saya. Namun, saya tetap merasa bahagia walaupun suami saya hanya seorang tentera laut berpangkat biasa sahaja, dan sering bertugas di laut selama 6 bulan dan di darat juga 6 bulan. Walaupun begitu saya tetap bahagia kerana dia adalah seorang suami yang baik.

saya mempunyai 2 anak, lelaki dan perempuan, anak perempuan saya yang sulung sudah melanjutkan pelajarannya ke universiti, sekarang saya tinggal bersama anak lelaki saya yang berusia 14 tahun dan masih bersekolah, boy nama manjanya, boy seorang anak yang patuh dan baik tingkah lakunya. Sejak saya berhenti kerja saya menjadi surirumah sepenuh masa menguruskan anak2 dan rumah.

saya seorang wanita yang berpelajaran dan pernah bekerja sebagai kerani di sebuah firma kerajaan.

Ketika saya melayari internet, saya menjumpai website ini, dan berharap anda semua dapat membantu saya.

Cerita saya bermula ketika pagi bulan jun 2008 yang lalu, waktu itu, sekolah sedang cuti semester. Seperti biasa, saya akan mengambil pakaian kotor di bilik boy, sebelum ini perkara seperti ini tak pernah berlaku, namun pagi itu saya pergi kebilik boy, dan boy masih lagi tertidur. saya tersentak, dan hati saya berdebar2 apabila terpandang sesuatu, kerana seperti selalu saya masuk kebiliknya saya melihat anakku tidur berselimut.

namun kali ini saya melihat selimutnya jatuh kelantai, sebagai anak lelaki yang normal, zakarnya akan menegang setiap pagi, ternyata saya terlihat zakar anak saya menegang disebalik kain pelikatnya, tidurnya telentang, mungkin terlalu letih bermain futsal semalam, dia terlalu nyenyak, sehingga selimutnya jatuh ke lantai. Seperti di suruh saya mendekati boy sambil tangan saya memegang bakul baju kotor.

saya mendapati kain pelikatnya terangkat oleh kerana zakarnya menegang, hujung zakarnya seperti lembab, " boy mimpi basah agaknya semalam" bisik hati saya, saya mula terangsang apabila terfikir sebegitu. anak saya sendiri sudah boleh memancutkan air mani. sebelum ini tak terlintas pun difikiran saya,kerana aku masih menganggap anak saya masih kecil. Kali terakhir saya melihat zakarnya sewaktu dia berkhatan ketika umurnya 8 tahun.

Zakarnya kecil sahaja waktu itu, berbeza sekali dengan sekarang zakarnya sudah membesar bersama tubuhnya. Kemudian saya beredar dari bilik itu.

Namun malam itu aku tak dapat tidur, saya merasa kesunyian, saya mula terfikir belaian suami saya. saya menelefon suami saya, namun hanya dapat berbual sebentar kerana dia sedang bertugas. saya kembali kekatil, dan bayangan zakar anak ku muncul kembali. kemaluan saya mulai basah, aku merasakan sensasi memikirkan perkara itu. saya meraba di bahagian sulitku. terasa sangat menghairahkan. saya betul2 inginkan seks.

namun saya berasa amat berdosa mimikirkan anakku sambil meraba bahagian sulitku. aku berhenti, dan terus cuba untuk tidur. tidak beberapa lama kemudian saya tertidur.

Pagi itu saya bangun dan bersemangat untuk membasuh baju kotor, kerana ingin ke bilik boy dan ingin melihat kejadian seperti semalam. aku pergi kebilik nya, ternyata hidangan sarapan mata yang baik untuk saya sekali lagi. kali ini kain pelikat yang boy pakai terselak sampai ke atas. Saya terkedu seketika. zakarnya terpacak seperti semalam, tetapi kali ini jelas terpampang didepan mata saya.

seperti tidak percaya. Boy kelihatan nyenyak sekali. tetapi saya tidak berani nak menyetuh zakarnya. Khuatir jika boy bangun, malu lah saya. perlahan lahan saya menyelak kain batik yang saya pakai. saya buka seluar dalam saya masukkan dalam bakul. kemudian saya lucut kan kain yang saya pakai. kemudian T-shirt pula. ternyata saya agak gila, apabila berni berbogel dihadapan anak saya yang sedang tidur.

kemudian saya mendekatkan diri dengan bucu katil. zakar anak saya itu hanya beberapa sentimeter saja dari tempat saya berdiri.Saya mengangkat sebelah kaki ke bucu katil, dengan posisi mengangkang. saya membuka cipap saya, seolah2 boy sedang minikmati. Saya masukkan jari kedalam cipap sambil mengerang perlahan-lahan.

ternyata saya melancap dihadapan anak saya. ketika saya sampai ke puncak, badan saya bergetar, dengan tak sengaja cipap saya terpancut sedikit air dan terkena paha boy.boy bergerak seperti hendak terjaga. saya berlari keluar dari bilik boy dengan keadaan bogel. malu pula rasanya. kemudian saya kebilik memakai baju semula dan melakukan kerja harian seperti tiada apa2 yang berlaku. begitu lah aktiviti harian saya, tetapi tidak lah saya melancap dihadapan anak saya selalu.

kadang-kadang saya membiarkan kain saya terselak dihadapan Boy, sesekali saya lihat Boy menikmati permadangan cipap saya. Tetapi saya rasa Boy masih takut-takut melihatnya. Kini, saya mula memikirkan saya ingin bersetubuh dengan anak saya. seperti idea yang agak gila. namun saya tak tahu bagaimana hendak mulakan. tetapi jika ia berlaku, saya akan ceritakan, emel saya di normala_69@yahoo.com

Akhirnya, saya mendapat suatu kenikmatan yang luar biasa. Saya dapat bersetubuh dengan anak lelaki saya. Saat saya menulis ini anak saya sedang tidur di atas kusyen berbogel, begitu juga dengan saya. Di hadapan komputer berbogel sambil menulis cerita ini, senang rasanya berbogel tanpa seurat benang di rumah. Kami baru saja melakukan hubungan badan yang nikmat. Cipap saya masih lagi basah dengan air mani Boy. Pasti anda tertanya-tanya, bagaimana kami mulakan...

Ceritanya bermula begini...

Jika anda masih ingat, saya pernah beritahu yang saya sengaja membiarkan Boy sesekali melihat cipap saya secara tak sengaja.

Ternyata cara itu agak berhasil, apabila Boy mula menunjukkan minat, Boy mula bermanja2 dengan saya. Kadang2 di dapur tiba2 Boy memeluk saya dari belakang. Kadang2 Boy sengaja duduk berdepan dengan saya ketika menonton TV, kerana ingin melihat kain saya yang saya sengaja selak tanpa pengetahuan nya.

Pada malam sebelum berlakunya persetubuhan terlarang itu, kami sedang menonton TV, Saya sedang duduk diatas kusyen panjang. Kemudian Boy tiba2 datang dan meletakkan kepalanya di atas riba saya, sambil berbaring. Sebagai seorang ibu, saya membelai rambutnya, sambil kami menonton TV. Tiba2 ada nyamuk menggigit kaki saya, sambil membongkokkan sedikit badan, saya menggaru kaki, secara tak sengaja, tetek saya menekan kepala Boy, dengan nakal Boy berkata, “panasnye bu”.

Kemudian saya bertanya,”apa yang panas?” tanya saya agak hairan. “ni tetek ibu ni la...”kata Boy sambil memicit tetek saya. Tangan saya menampar manja tangan nya. “Nakal anak ibu ni..., Boy bukan budak kecil lagi, nak pegang2 tetek ibu ni.” terang saya. Boy berasa agak malu, pipinya merah sambil tersengih. “Tapi bu, tetek ibu kena kepala Boy tadi, geram pulak Boy” katanya malu2. Kata2nya membuatkan puting saya mengeras. Saya lihat mata Boy tertumpu pada dada saya.

Kebetulan saya tak memakai bra waktu itu. T-shirt yang saya pakai menampakkan bentuk puting saya. Saya menutup tetek saya dengan tangan. “eh apa ni?tak malu tengok tetek ibu” kata saya berseloroh. Boy tersenyum. Saya lihat celah kangkang Boy. Batangnya keras “eh kenapa keras pulak ni?” kata saya sambil menguis kepala kote Boy. Boy spontan menutup kotenya dengan tangan. “Ibu ni...suka2 je pegang burung Boy, nanti Boy pegang ibu punya nanti baru tau” gertak manja Boy kepada saya.

“Pegang la kalau berani” balas saya selamba. Tiba2 tangan Boy mencuit cipap saya. Berdesir darah saya ketika itu.

“Nakal anak ibu ni” kata saya sambil menampar manja tangan nya. Keadaan sepi seketika. Tiba2 Boy berkata “bu, Boy nak masuk tidur dulu la” Boy bingkas bangun dari riba saya. “Betul ke nak tidur ni? ke nak ehem2?” Perli saya. Sambil tersenyum Boy berdiri di hadapan saya. Batangnya terpacak keras. secara tak sengaja saya memandang batang Boy dari luar kain. “ei keras nya burung anak ibu ni?, tak malu la Boy ni” kata saya sambil melepaskan pandangan, dan melihat wajah Boy .

Boy malu dan berlalu ke bilik sambil tersenyum menjeling kearah saya. Saya yang masih di kusyen seperti tidak percaya, apa yang berlaku waktu itu. Saya juga bergegas kebilik. Saya londehkan semua pakaian kemudian saya melancap penuh nikmat, sesekali saya terfikir, pasti Boy juga sedang melancap. Memikirkan hal itu saya orgasam berkali2. Kemudian saya tak sedar yang saya terlelap.

Pagi hari berikutnya, saya bangun agak lewat, saya lalu di hadapan bilik Boy, tetapi Boy sudah bangun, saya ke ruang tamu, kelihatan Boy sedang melayan playstation, sambil berbaring di atas karpet depan TV. Asyik benar dia bermain. Saya menuju kebilik air untuk mandi.

Beberapa minit selepas itu, selesai saya mandi, saya ke ruang tamu semula, “Boy, ibu lewat bangun la, tak sempat buat sarapan.” tegur saya. “nak makan apa2 tak?”Tambah saya. “Takpa la bu, boy tak lapar pun” jawab Boy. Saya duduk di lantai berhampiran kepala Boy sedang berbaring. “main game aja anak ibu ni, kerja sekolah takda ke cuti2 ni?” tanya saya. “ada, tapi sikit ja” jawab Boy selamba. Tiba2 kepalanya beralih ke paha saya. Kepalanya terletak di atas riba saya. Seperti biasa, saya membelai rambutnya seperti semalam. “ibu nak

main game?” tanya Boy. “mana la ibu pandai main game ni.” jawab saya. Boy sedang bermain game Wrestling ketika itu. “ada game yang senang tak?” tanya saya lagi. Boy duduk dan menukarkan DVD gamenya. “kita main game bowling nak bu?” tanya Boy. Saya menganggukkan kepala. “yang ini ibu reti la” balas saya. Saya juga kadang2 melayan playstation dengan boy, tetapi hanya game bowling dan racing kereta saja.

Boy meletakkan kepala nya ke riba saya semula. Boy memulakan permainan. Selepas boy mulakan lontaran, Boy mendapat strike, “wah strike ye?” kata saya. Saya pula melontar, hanya spare. Kemudian giliran Boy, dan dia Strike lagi. “yeay!” jerit boy. “best la tu? kata saya. Kemudian saya pula melontar. Tiba2 strike. “tengok! ibu pon boleh juga” kata saya sambil memicit pipi boy. kemudian tiba giliran boy melontar, saya mula menganggu Boy, saya tolak tangannya, Boy hilang kawalan, dia tak strike lagi pada pusingan itu.

“alah ibu ni main kotor la” rengek manja anak saya yang berusia 14 tahun itu. saya ketawa kecil, kemudian giliran saya pula, Boy cuba menolak tangan saya pula. Tetapi saya mengangkat tangan saya tinggi2. Boy tak dapat capai. Kemudian Boy mencuit pinggang saya. Saya pun hilang kawalan. Boy ketawa besar. kemudian giliran boy kembali, dia membalikan tangannya ke kiri, sambil membuat lontaran. saya juga mencuit pinggangnya. Permainan boling kami mula kucar kacir. Kami bermain dengan penuh tawa.

Kemudian tiba giliran saya pula. tiba2 tangan nya mencapai tetek saya. Terus bola masuk ke longkang. Boy ketawa lagi. “mana aci pegang tetek ibu.” jerit saya manja. Boy tersengih melihat saya. Saya hanya tersenyum. giliran boy pula melontar, kali ini Boy mengepit kedua2 tangannya menutup dadanya dengan lengannya. Secara sengaja, saya mencuit kote Boy. Balingan nya juga ke longkang. ”ibu ni pegang2 burung Boy pulak” kata Boy agak malu.

Bersambung . . .




Komentar

0 Komentar untuk "Anak lelaki saya - 1"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald