Berselingkuh dengan mertua - 2

0 comments

Temukan kami di Facebook
"Letih sangat ke ni Ida..?"
" emmm...emm...tidak ayah....!"
"Kalau tidak....boleh ayah teruskan lagi?
"Terserah pada ayah .....ida ikut aja..."
"Biasanya Ida bagaimana ?"
"Biasanya ida langsung melakukan seks dgn Abang Zai, tidak seperti ini.."
"Apakah Ida cukup puas seperti itu..?"
"Ya... habis apa lagi yang perlu Ida katakan...?"
"Apakah Ida ingin puas lagi?"
"aaaahh.....ayah!"
"Kalau begitu ayah akan ajarkan caranya & sekarang kamu turuti perintah ayah
yaaa....."

Setelah berkata begitu bapa mertua saya mulai menanggalkan kain sarongnya.Terpampanglah zakar bapa mertua saya. Saya sedikit terkejut & menjerit kecil kerana zakar bapa mertua saya sungguh besar menggelayut seperti alu sambal. Gila sekali....saya tak dapat bayangkan bagaimana rupanya kalau zakar itu menegang ghairah sedangkan belum bangun sudah sebesar itu! Lalu bapa mertua saya menyuruh saya memegang zakarnya dan minta dikocokkan atas bawah dan maju mundur.

Saya perlahan-lahan dan sedikit takut utk memegang zakarnya,dan akhirnya zakar itu sudah berada di dalam genggaman saya. Hati saya berdebar kencang ketika saya mulai mengocok zakar bapa mertua saya, perlahan-lahan zakar itu mulai bangun dari tidurnya dan pada akhirnya....wow....tak saya sangka sungguh besar sekali sehingga tangan saya tak cukup menggenggamnya lagi. Harus dgn 2 tangan baru boleh saya genggam dan itupun masih tersisa kepalanya yg besar botak hitam & berkilat. Lalu bapa mertua saya menyuruh saya utk menghisapnya. Saya sangat takut sekali menghisapnya, apakah mulut saya mampu melahapnya? Saya tak berpikir panjang lagi, langsung saja saya lahap kepala penis itu sampai habis.
Sungguh lain sekali dgn zakar Abang Zai, hanya separuh sahajapanjangnya dari zakar bapa mertua saya ini sehingga dapat saya lahap sampai habis. Sedangkan zakar bapa
mertua saya tidak mampu saya melakukannya. Setelah beberapa lamanya saya menghisap zakarnya, lalu bapa mertua saya menyuruh saya membuka pakaian saya
kesemuanya agarlebih selesa. Dan saya pun mulai membuka pakaian saya satu persatu. Akhirnya tubuh saya sudah berbogel tanpa sehelai kainpun. Saya lihat
mata bapa mertua saya terbeliak melihat tubuh saya dari atas sampai kebawah.Inilah pertama kalinya saya bertelanjang bulat didepan saorang lelaki yang bukan suami saya.

"oohhh....cantik sungguh tubuhmu Ida...! Dah punya anak 2 tapi masih mekar , tidak seperti mak kau dulu sudah lembik semuanya."
"Alah ayah ni....begini dikatakan mekar..?"

Lalu tanpa membuang masa lagi bapa mertua saya terus menyambar tubuh saya, kesemua bahagian Tubuh saya dirabanya sampai habis. Tangannya yg kasar menggerayangi tubuh saya sehingga saya kembali dibuatnya tak berdaya. Bapa mertua saya dgn buasnya menghisap puting tetek saya seperti bayi sedang menyusu, puting susu saya dimainkan dgn lidahnya, dan dihisap kencang sekali serta puting susu saya yg sudah menegang itu digigit-gigit kecil & ditarik-tariknya pula.Semua itu semakin membuat saya tak berdaya menghadapi bapa mertua saya Badan saya semuanya terasa kejang serta posisi saya jadi tak teratur.

Jilatan-jilatan lidahnya semakin lama semakin dahsyat dan mulai turun keperut saya dan berakhir pada kelangkang saya. Lidahnya lincah sekali,belum apa-apa dia sudah menemukan kelentit saya. Seperti tadi juga dia memperlakukan kelentit saya, sehingga saya terkapar-kapar menahan geli, ngilu dan nikmat.

Akhirnya saya tak tahan lagi meminta bapa mertua saya utk mulai menusukkan zakarnya kedalam kemaluan saya. Saya berdebar-debar saat zakarnya mulai disorongkan kearah kemaluan saya, dan aaaakh.....masuklahzakar bapa mertua saya yg besar itu kedalam kemaluan saya. Memang saya rasakan agak sulit masuknya tapi kerana kemaluan saya sudah basah dgn cairan mani yg keluar dari dalam kemaluan saya menjadikan zakarnya itu dapat masuk perlahan-lahan. Baru kali ini saya merasakan dinding kemaluan saya terasa ada yg menggesek-gesek, oohhh....betapa nikmatnya.

Bapa mertua saya mulai menggagahi tubuh saya dgn tubuhnya, sorong tarik zakarnya pada kemaluan saya terasa sangat teratur dan mantap rasanya.Setelah kurang lebih 1 jam lamanya bapa mertua saya mensetubuhisaya, akhirnya runtuh juga benteng pertahanannya, dan sebelum itu dia sempat bertanya pada saya di mana dia harus mengeluarkan maninya, apakah boleh di dalam atau di luar yg maksudnya supaya tidak terjadi yg diinginkan. Dan saya sendiri mengizinkannya mengeluarkan maninya di dalam, kerana saya ingin sekali merasakan pancutan maninya menembak dinding kemaluan saya dan itu terasa hangat sekali dalam perut saya. Maka bertaburanlah mani bapa mertua saya di dalam kemaluan saya. Kemaluan saya terasa sangat hangat sekali rasanya dan saya juga merasakan banyak sekali air mani yg dipancut oleh bapa mertua saya.
Bapa mertua saya mengeluh panjang seperti kerbau disembelih dan lemas tak berdaya menindih tubuh saya. Setelah itu bapa mertua saya tidur di sebelah saya dgn keadaan tak berdaya. Saya lalu bangkit dan mengisyaratkan bapa mertua saya utk pergi ke bilik air mencuci kemaluan saya.

Di bilik air, saya melihat dari kemaluan saya banyak sekali meleleh keluar mani bapa mertua saya. Saya terus mencuci kemaluan saya dan sekaligus mandi. Setelah selesai mandi saya langsung ke bilik saya untuk mengambil pakaian saya
dan ketika saya memakai baju yang lain, tiba-tiba bapa mertua saya masuk kedalam bilik saya sambil membawa pakaian saya yg ditinggalkan di biliknya. Bapa mertua saya yg hanya memakai tuala saja mengatakan bahwa ia ingin mengulangi permainan tadi, dan iapun membuka tualanya utk memperlihatkan zakarnya yg sudah berdiri keras menegang.

Gila benar... bapa mertua saya betul-betul seperti kerbau jantan. Akhirnya bapa mertua saya kembali menggauli saya, & kali ini di bilik tidur saya sendiri. Saya dikerjakan sehabis-habisnya. Dia menggenjoti saya seakan-akan saya ini kerbau betinanya. Kali ini bapa mertua saya sangat lama bertahan keluar air maninya, sehingga kira-kira hampir 3 jam. Kemaluan saya terasa sangat ngilu dibuatnya. Bukan itu sahaja, saya disuruh utk menelan semua air maninya, dan itu saya lakukanagar bapa mertua saya bahagia. Hari itu saya puas sampai ke kemuncak sehingga 5 kali, dan tubuh saya terasa sangat letih sekali. Tak dirasaibahwa hari telah mulai petang dan kulihat jam menunjukkan pukul 5.30 petang yg mana sebentar lagi suami & anak-anak saya akan pulang.

Kami tergesa-gesa mengenakan pakaian dan berkelakuan seperti tidak terjadi apa-apa. Bila anak anak saya sampai,mereka menerpa datuknya dan mereka bergurau.Begitu juga dengan suami saya, duduk berbual dengan ayahnya.Alangkah terperanjatnya jika mereka tahu,sabentar tadi,datuknya atau ayahnya, sedang bertarung dengan emak atau isteri tersayangnya atas katil dengan berbagai aksi.

Setelah kejadian hari itu, saya & bapa mertua saya sering melakukannya lagi satu kali seminggu sewaktu tiada orang di rumah. Saya melakukan semua ini dgn bapa mertua saya hanya sebagai pelampiasan nafsu saja, dan saya tetap mencintai suami saya serta anak-anak saya. Kami melakukannya kalau kami sedang menginginkannya saja, dan kebanyakan bapa mertua saya yg memintanya pada saya.

Dan hampir 3 bulan lamanya kami melakukan itu tanpa diketahui oleh sesiapapun.Saya berkelakuan seperti biasa dlm keluarga sehingga suami saya tidak menaruh curiga pada saya apalagi pada bapanya sendiri. Bapa mertua saya
benar-benar lelaki sejati yg diimpikan setiap wanita. Saya benar-benar beruntung sekali dapat mendekatinya. Saya banyak sekali belajar darinya terutama ttg sex, saya jadi tahu banyak cara dlm berhubungan badan kerana dia yg banyak mengajar saya. Lain halnya dgn suami saya yg hanya menyetubuhi saya begitu-begitu saja. Namun saya tetap mencintai & menyayanginya.

Hingga pada suatu ketika setelah 4 bulan berlalu bapa mertua saya kembali ke kampung, saya terasa sangat kehilangannya. Kerana dengan dialah saya dapat belajar banyak terutama tentang sex & merasakan nikmatnya hidup. Kerana ini adalah perpisahan bagi saya & bapa mertua saya, maka hari itu saya kembali melakukannya dgn bapa mertua saya dengan agak ganas. Kami memulainya setelah keadaan dirumah kosong, dan kami melakukannya seharian penuh dari jam 09.30 pagi sehingga 5.00 petang.

Dalam 7 jam lebih itu saya mencapai klimaks lebih dari 10 kali sedangkan bapa mertua saya hanya 4 kali saja, dan saya juga melakukan itu dgn berbagai macam posisi sex yg saya ketahui dari bapa mertua saya. Dan pada petang harinya barulah kami menyudahi permainan tersebut, sehingga badan saya semua terasa letih tak berdaya.

Pada esok harinya barulah bapa mertua saya pulang. Dengan perasaan berat saya lepaskan juga pemergiannya. Dan dia juga berjanji akan sering mengunjungi bukan sahaja cucu-cucunya, tetapi menantu kesayangannya itu...

Tamat




Komentar

0 Komentar untuk "Berselingkuh dengan mertua - 2"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald