Berselingkuh dengan mertua - 1

0 comments

Temukan kami di Facebook
Nama saya Farida, seorang wanita yg telah bersuami & telah mempunyai 2 orang anak. Dulu saya bekerja,tapi bila dapat anak,saya jadi suri rumah sapenuh masa Saya ingin menceritakan kejadian yg telah saya buat pada diri saya sendiri 2 tahun yg lalu, Kejadian inibenar-benar tidak dapat saya lupakan seumur hidup saya. Yang mana saya sendiri telah menghianati suami & sekaligus menodai kesetiaan rumah tangga saya terhadap keluarga dan suami tersayang saya. Ini semua kerana saya yg bersalah kerana tidak tahan akan godaan nafsu. Saya mempunyai kebiasaan buruk dari muda, iaitu senang sekali melakukan masturbasi kalau sudah melihat laki-laki tidak berbaju. Dan sampai sekarangpun kadang-kadang masih juga saya lakukan seandainya saya duduk sendirian. Rumah tangga saya berjalan begitu bahagia sekali. Suami saya sangat sayang pada saya dan saya sendiri sangat sayang pada anak-anak saya yg nakal-nakal itu. Pada satu hari bapa mertua saya datang dari kampung untuk menjenguk cucu serta keluarganya. Bapa mertua saya datang sendiri,kerana ibu mertua saya sudah meninggal dunia beberapa tahun lalu. Selalunya bila bapa mertua saya datang,pasti akan menumpang duduk rumah saya. Seharian kami di rumah begitu bahagia sejak bapa mertua saya datang, ia begitu ceria & penuh lucu. Anak-anak saya sangat sayang padanya.

Satu hari, ketika anak-anak saya menghadiri tuition kelas English dan suami saya pergi bekerja. Hanya saya & bapa mertua saya yang ada dirumah. Siang itu bapa mertua saya sedang tidur didepan tv sambil melepaskan bajunya,dan saya yang lalu lalang mengemas dan sebagainya didalam rumah melihat bapa mertua saya sedang berbaring dikerusi panjang. Kerana saya dari dulu paling senang melihat laki-laki bertelanjang dada maka saya mulai sedikit ghairah melihat tubuh bapa mertua saya itu. Walau pun umurnya sudah tua, tapi masih tegap tapi sedikit hitam, maklumlah orang kampung yg rata-rata berkulit agak hitam. Lama saya
memerhatikannya dan tanpa saya sedari pula saya telah mengusap-usap bahagian depan kain sarong saya. Saya terasa panties saya mulai membasah.

Akhirnya saya menyedari kesalahan saya dan saya terus berlari masuk ke bilik saya & merebahkan diri saya di atas katil. Saya cuba menenangkan diri dengan memejamkan mata sambil mengambil nafas teratur,tapi semua itu tidak berkesan kerana tanpa saya sedari tangan saya telah berada di depan kain sarong saya lagi.Tanpa disedari juga,tangan saya mulai mengusap-usap bahagian depan kain sarong, sambil saya mulai memejamkan mata & merasakan sedikit kenikmatan akibat gosokan tangan saya pada celah celah peha saya.Disebabkan saya mulai merasa keenakan, saya tidak perduli akan keadaan rumah saya.Rupa-rupanya bapa mertua saya dari tadi memanggil-manggil saya kerana hari mahu hujan.Takut kain jemuran basah. Disebabkan tidak nampak saya maka iapun mencari saya. Apabila lalu di depan bilik saya,dia ternampak apa yang saya lakukan dan terus berdiri didepan pintu.

Saya sangat terkejut ketika bapa mertua saya memanggil saya & telah berada didepan pintu bilik saya yg sedikit terbuka. Saya terus meloncat bangun dari tempat tidur sambil tersenyum malu.Setelah itu bapa mertua saya pun tersenyum sambil menggeleng- gelengkan kepalanya, lalu dia pun pergi. Saya terasa amat malu kerana perbuatan saya itu diketahui bapa mertua saya. Saya pun keluar utk
menemui bapa mertua saya di ruang depan dan tak lupa pula saya bawakan secawan kopi untuknya. Ia melihat saya sambil tersenyum dan menatap saya tanpa mengerdipkan mata sekalipun. Suasana waktu itu hening sesaat dan saya pun mulai berbual dengan bapa mertua saya."Maafkan Ida..ayah! Ida tidak tahu ayah memanggil Ida tadi†.

"Tak mengapa...Ida! Maafkan ayah juga ...sebab ayah telah berani berada didalam bilik tidur kamu†.
"Ya....ayah! Ida jadi malu.."
"Ida sering seperti itu ke..?"
"aahh...tidak jugak ayah...! Cuma kadang-kadang saja.."
"Tak mengapa..Ida kan masih muda..jadi lakukan apa yang Ida mau, sebab nanti kalau sudah tua dah tak boleh lagi!"
"aahh...ayah biasa aja, Ida jadi malu..."
"Ida tak usah malu-malu! Apakah Ida kerap melakukannya setiap hari..?"
"eeehh...tak lah...paling-kuatpun masa Ida terasa ghairah sangat..."
"Jadi, tadi Ida rasa ghairah ke?...."
"eehhh....taklah yah...."
"laaa...daripada ghairah sendirian, kan elok kalau Ida tolong picitkan badan ayah ni! Rasa lenguh pulak...boleh tak Ida ?"
“Kalau ayah nak dipicit biar Ida picit ayah tapi....lebih baik kita ke bilik ayah sebab tak sedaplah kalau orang nampak kat luar ni."
"Baiklah, ayah ikut Ida saje!"..Saya pun mulai mengikuti bapa mertua saya kebiliknya dan dari dalam hati saya sendiri dah tak tahan lagi menahan rasa melihat dada bapa mertua saya yang tak berbaju itu.

Sambil saya mengikuti bapa mertua saya, saya sendiri tidak mempercayai apa yg sedang saya lakukan. Tangan kiri saya ternyata sudah ada pada celah-celah kain sarong saya, dan saya rasa bapa mertua saya menyedarinya kerana waktu dia
berpaling kebelakang, dia melihat tangan saya berada dicelah kangkang saya.Saya jadi gelabah kali ini, perbuatan saya yang tadi kini benar-benar telah diketahui oleh bapa mertua saya. Bapa mertua saya kini tersenyum lagi pada saya dan berkata " Ida mahu ayah bantu?". Saya terkejut sekali mendengar ucapannya, dan tanpa saya sedari, saya telah memberi isyarat iya kerana saya tersenyum serta
mengangguk kecil.

Bapa mertua saya lalu memegang tangan kiri saya dan ditekankan tangan saya itupada celah kangkang saya sendiri serta menggosok-gosokannya perlahan-lahan. Memang saya mulai merasa nikmatnya pada celah kangkang saya. Tak lama kemudian bapa mertua saya mulai menggantikan tangan saya dengan tangannya. Tangannya yg hitam & kasar itu mulai menggosok-gosok di celah kangkang saya, walaupun saya masih memakai kain sarung tapi saya dapat merasakan tangannya menyentuh semua bahagian kemaluan saya terutama biji kelentit saya.

Saya mulai mendesah kecil & tangan saya sendiri mulai mengelus dada bapa mertua saya, sedangkan bapa mertua saya sudah mulai berani mendekati & merapati tubuh saya dengan tubuhnya.Saya semakin tak tahan, segera saja saya ciumi & saya jilati cuping telinga bapa mertua saya dan tanpa saya sangka bapa mertua saya pun tak mau mengalah menciumi leher saya dan mulai meraba-raba punggung saya. Tubuh saya seakan-akan terbang melayang kerana rabaan bapa mertua saya membuatkan bulu roma saya tegak berdiri semuanya. Belum pernah saya seperti ini sebelumnya.Suami saya sendiri saya rasa tidak pernah seperti ini....kerana kami (saya & suami saya) biasanya kalau bersetubuh langsung melakukan seks saja dan orgasme bersama-sama, begitu saja.

Lain halnya dgn bapa mertua saya ini, belum apa-apa begini saya sudah tak dapat menahan ghairah yang amat sangat apa lagi kalau sudah berbuat apa-apa. Akhirnya setelah saya mengatakan yang saya sudah orgasme kepada bapa mertua saya, barulah dia menghentikan aktiviti semuanya. Saya rasakan panties saya sudah lenjun dengan air mani saya yg keluar dari kemaluan saya. Saya tidak mampu berkata-kata, hanya tersenyum sambil bernafas termengah-mengah memandang bapa mertua saya, dan bapa mertua saya sendiri membelai kepala saya sambil menciumi tangan saya.

Bersambung . . .




Komentar

0 Komentar untuk "Berselingkuh dengan mertua - 1"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald