Farah wanita sempurna

0 comments

Temukan kami di Facebook
Tidak dapat digambarkan bagaimana nafsu jantannya membuak-buak apabila melihat kelibat isterinya sedang tidur.

Selimut yang separuh tersingkap itu mendedahkan kemontokan Farah yang tiada bandingan. Betapa bertuahnya dia apabila dapat memperisterikan semontok-montok perempuan. Farah ketika itu tidur tertiarap dalam keadaan telanjang bogel memperlihatkan bontotnya yang putih, tembam dan padat. Peha Farah pula teramat gebu, montok dan debab. Zakarnya yang gemuk dan panjang, keras dan besar itu mencanak-canak dan tersengguk-sengguk, penuh dengan nafsu untuk menikmati kelazatan tubuh isterinya itu.

Menitik-nitik air mazinya apabila dia naik ke atas katil lalu menyingkap sepenuhnya selimut yang menutupi sekujur tubuh subur dan ranum Farah. Dia mendengus-dengus kegeraman apabila menaiki bontot Farah yang lebar dan gemuk itu lalu menggesel-geselkan zakarnya di celah lemak pipi bontot Farah.

Begitu sahaja pun dia sudah dapat merasai betapa nikmatnya kelembutan kulit bontot wanita yang teramat montok itu. Tundun cipap Farah yang teramat tembam dan bersih itu seperti menjemput kemasukan batang pembiakan kepunyaan lelaki.

Dia telah menyetubuhi dan membuntingkan ramai perempuan tetapi perempuan yang menjadi isterinya itulah yang mempunyai bentuk badan yang paling menyelerakan dan memberahikan. Sambil menghalakan takuk kepala zakarnya yang teramat besar itu dia merodok dan menyumbat lubang cipap Farah hingga akhirnya kepanjangan batang pembiakannya santak ke dasar lubuk bunting Farah. Isterinya yang dari tadi terlena tiba-tiba terjaga lalu tertonggek menyebabkan bontot suburnya melentik tinggi.

Dalam keadaan meliwat sebegitu dia menggeletek kenikmatan manakala Farah pula menggelupur tersentak dengan kehadiran batang zakar suaminya yang gagah itu. Tidak ada apa pun di dalam dunia ini yang dapat dibandingkan dengan keenakan dan kelazatan tubuh Farah. Isterinya itu amat putih dan gebu, montok dan padat. Inilah jenis perempuan yang paling enak dan lazat untuk disetubuhi.

Kepadatan bontot Farah yang berlemak itu seperti mengapit seluruh kepanjangan zakarnya.

Disodok-sodoknya lubang pembiakan isterinya yang teramat ranum itu semahu-mahunya sambil dia memeluk erat tubuh Farah yang montok berisi itu.

Bibir cipap Farah yang amat tembam dan lembut itu seperti mengemam batang zakarnya membuatkan dia tidak dapat bertahan lama. Isterinya pula menggelinjang-gelinjang kerana disontot dengan ganas dan dalam. Farah melalak-lalak dan meraung-raung apabila cipapnya yang lembut seperti bayi itu ditutuh sebegitu rupa. Air liurnya meleleh-leleh ke atas belakang isterinya dek kerana kenikmatan yang teramat sangat. Tidak ada lelaki yang mampu bertahan lama apabila menyetubuhi seorang perempuan yang mempunyai bentuk bontot seperti Farah.

Bentuk bontot yang sebegini memang dicipta untuk memerah benih jantan keluar dari zakar setiap lelaki yang menjoloknya. Sememangnya dia mahu membuntingkan isterinya itu. Dia tidak mahu membazirkan walau setitik pun benih budaknya kerana cipap setembam itu memang enak dan lazat jika dipancutkan di dalam. Dia tahu apabila Farah bunting kelak maka tubuh Farah akan menjadi bertambah montok dan sedap. Dia dapat bayangkan punggung isterinya menjadi bertambah lebar dan berlemak manakala peha Farah akan menjadi bertambah lebar dan montok.

Dengan niat sebegitu maka dia memeluk Farah dengan seerat-eratnya sambil memaut buah dada isterinya itu yang putih dan bulat lalu menyantakkan zakar besarnya sehingga rapat ke dasar lubuk rahim Farah. Serentak dengan itu kedua-dua mereka meraung-raung dan terpancutlah benih-benih bayi yang amat pekat dan subur ke dalam cipap tembam Farah. Pancutannya membuak-buak tanpa terkawal dek kerana kelazatan cipap Farah yang lembut dan tembam itu.

Sambil menghukum bontot isterinya dengan pancutan-pancutan air mani yang deras dan banyak dia menyantak-nyantak sehingga bontot Farah yang lebar dan debab itu menonggek-nonggek. Farah melalak-lalak dan tubuh montoknya menggelinjang-gelinjang sambil betis gebunya menendang-nendang akibat disodok dan dibenihkan sedemikian rupa. Dia telah memancut benih sehingga lebih 10 kali dan setiap pancutannya adalah pekat dan subur, deras dan banyak. Tidak ada setitik pun benih jantannya yang terbazir.

Bibir cipap Farah yang teramat tembam itu seperti melekap pada batang zakarnya tanpa membenarkan walau sedikit pun benih jantan suaminya terbazir. Dengan tanpa belas benihnya telah berjaya senyawakan telur bunting isterinya. Mata Farah yang besar dan kuyu itu terbelalak, mulutnya yang comel itu ternganga sambil lidahnya terjelir dan punggungnya yang lebar dan besar itu tertonggeng-tonggeng akibat telah dibuntingkan.

Perempuan montok itu terjelepuk sambil terkangkang menonggek akibat disula oleh suaminya. Dia masih belum mahu menarik zakarnya keluar dari lubang cipap isterinya itu lalu akhirnya tertidur di atas belakang tubuh montok dan berisi Farah dalam keadaan masih memeluk tubuh lazat isterinya dan zakarnya masih tersumbat jauh di dalam bontot Farah yang baru dibajak dan dibenihkan sebentar tadi. Kelak Farah pasti akan mengandungkan anaknya dan dalam keadaan bunting tentu isterinya itu akan bertambah berisi dan berlemak.

Sudah pasti dia akan memaksa isterinya itu sentiasa berbogel di rumah dan sudah pasti zakarnya akan sentiasa berada di dalam bontot Farah yang subur dan padat itu. Tekaannya tepat sekali. Tidak lama selepas dibenihkan, Farah telah bunting.

Hari demi hari tubuh Farah semakin berisi. Buah dadanya semakin membulat. Bontot Farah semakin melebar dan debab. Peha dan betisnya pula semakin gebu. Pantat Farah semakin menembam. Dia juga telah melarang isterinya memakai pakaian di rumah. Dia mahu Farah ke hulu ke hilir dalam keadaan telanjang bogel. Zakarnya pula memang setiap masa menegang kerana sentiasa bernafsu kepada tubuh ranum isterinya itu. Tiap-tiap hari Farah yang montok itu menggelinjang dan menggeletek dijamah oleh suaminya.

Tamat




Komentar

0 Komentar untuk "Farah wanita sempurna"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald