Haruan makan anak - 6

0 comments

Temukan kami di Facebook
Belum sempat aku menyampuk kata-kata pujiannya terhadap aku, bapa mertuaku membongkok. Kedua-dua tangannya menangkap dan terus meramas kedua-dua belah buah dadaku yang masak ranum. Serentak, muncung mulutnya menerkam menangkap muncung mulutku.

Mulutku juga menangkap mulutnya umpama anak burung menangkap mulut emaknya mahukan makanan yang dibawakan. Tak payah cakaplah.. Memang aku menunggu-nunggu untuk melakukan aksi hebat itu. Melekat mulut kami seperti berglue.

Kami sedut-menyedut dan bermain lidah dengan seronok sekali. Agak lama juga baru mulut kami berpisah, puas. Mulut kami terpaksa berpisah untuk mengurangkan kesesakan nafas dan mengambil angin baru. Kami ulangi aksi ini beberapa kali lagi dengan amat ghairahnya.

Mulut bapa mertuaku tidak berbau yang tidak menyenangkan, mungkin tiada giginya yang berlubang dan rosak, lagipun dia tidak merokok dan minum arak seperti Aznam. Yang aku terhidu hanyalah bau nonokku sendiri. Semasa berkucup-kucupan dan bermain lidah, aku lebih dapat merasakan rasa air nonokku yang melekat pada bibir dan mulutnya, kurang sekali rasa air liurnya.

Selepas puas bermain lidah, bapa mertuaku menurunkan kepalanya ke paras buah dadaku. Mulutnya cepat-cepat mencakup puting tetekku yang kanan. Aduuh, aduuh, dengan rakus dia menghisap dan menyonyotnya. Berdecot-decot bunyinya. Meleleh-leleh air liurnya jatuh ke atas tetekku. Sekali-sekala dikemam-kemam dan digigit-gigitnya puting tetekku yang keras mencancang itu. Tidak sakit bahkan menambahkan keseronokan kepadaku, betina jalang, gatal, miang.

Geram betul dia menghisap puting tetekku yang besar dan magang itu. Tangan kananku aku letakkan atas ubun-ubunnya untuk mengimbangi tekanan hisapan dan gigitannya, manakala tangan kiriku membantu tangan kanannya meramas-ramas dan memicit-micit puting tetekku yang sebelah kiri.

Begitulah jalinan kerjasama yang padu dan erat antara aku dan bapa mertuaku dalam mengerjakan buah dadaku dengan mulut dan tangan. Selepas yang kanan, buah dadaku yang kiri pula menerima ganjaran sewajarnya. Tidak banyak kata-kata yang keluar daripada mulutku kerana otakku tertumpu kepada fungsi menahankan dan merasakan kesedapan yang amat sangat. 'Action speaks louder than words'. Aku banyak mengerang dan merintih.

Tangan dan mulut bapa mertuaku melepaskan buah dadaku sambil mengeliat dan menegakkan kembali badannya. Tanpa buang masa, dia lantas turun ke bawah, menyorongkan kepalanya ke celah pukiku yang mengangkang luas, meletakkan semula mulut dan lidahnya di lubang nonokku yang masih lencun.

Dia menjilat nonokku semula dengan rakus. Lebih keras dan lebih rancak aksi lidahnya kali ini menjilat-jilat lubang nonok dan biji kelentitku. Geram betul dia kepada nonok tembamku yang terpampang itu. Berterusan aku mengerang kesedapan, tak henti-henti sambil mengangkat-ngangkat bontutku macam tak jejak pada tilam.

Tangan kananku menekan-nekan kepalanya sehingga kurasakan muncung mulutnya telah melekat seperti kena gam (glue) pada nonokku. Dua-dua orang sama-sama mengerang merasakan nikmat. Tangan kiriku meramas-ramas dan memicit-micit puting tetek kiriku.

Tangan kanan bapa mertuaku menekan paha kiriku untuk membuka pukiku seberapa lebar yang boleh. Tangan kirinya meramas kuat tetek kananku semula. Keempat-empat tangan kami kini berkerja keras untuk memberikan kelazatan maksimum kepada kami.

"Sedapnya, sedapnya, sedapnya Bang Man.. Dalam-dalam jilat Bang... kuat-kuat jilat Bang," aku merayu, mendesak, dengan suara tesekat-sekat tapi pasti terang didengar oleh bapa mertuaku. Sambil memejamkan mata, mukaku sekejap menoleh ke kanan, sekejap ke kiri. Demikian gelagat betina jalang, yang sudah biang, gatal.

Kemudian, aku buka mataku dan angkat sedikit kepalaku untuk memandang ke arah pukiku di mana nonokku sedang hebat dikerjakan. Uuuh, uuh, uuhh, indahnya dapat memerhatikan lidah bapa mertuaku terjelir-jelir menjilat-jilat lubang nonok dan biji kelentitku. 'A wonderful sight, indeed'. Aku kangkangkan pukiku seluas-luasnya untuk dilahap bapa mertuaku semahu-mahunya dan sepuas-puasnya.

Aku sempat melihat butuh bapa mertuaku yang keras mencanak tergantung-gantung dan terangguk-angguk di celah kelengkangnya. 'Another beautiful sight'. Segera nak ku capai dengan tangan rasanya tapi tak sampai. Nasib baik secepat kilat aku dapat ilham.

Aku terus masukkan kaki kananku ke bawah kelengkangnya dan terus menggunakan hujung Ibu jari kakiku untuk menunjal-nunjal dan mengkuit-kuit kepala butuh bapa mertuaku yang putih kemerah-merahan. Kepada buah-buah pelirnya yang tergantung berat itu pun aku lakukan demikian juga, tetapi target utamaku ialah kepala butuhnya yang berkilat itu.

Ku lihat tak tentu arah dia, menggigil-gigil dan mengeliat-ngeliat menahankan kegelian dan keenakan yang memuncak. Stim betul butuh bapa mertuaku, lebih-lebih lagi kuku Ibu jari kakiku yang agak panjang menikam-nikam dan menggoris-goris kepala butuhnya yang botak licin berkilat. Belum pernah aku lakukan begini terhadap suamiku. Semakin keras dan rancak bapa mertuaku memakan nonokku dan memerah susu kananku serentak.

Kemudian, bapa mertuaku mengangkat kepalanya melepaskan nonokku dan memandang tepat ke mukaku. Dia tersenyum sahaja.

"Sedap tak Bang Man.. Sedap tak makan apam Kiah yang tembam?" aku bertanya dengan nada terketar-ketar kerana menahan nafsu yang semakin memuncak sebelum sempat dia berkata sesuatu.
"Sedap Kiah.. Sedap.. Bukan main gatal apam Kiah. Aznam pandai jilat macam Bang Man tak?,"

"Tiidaak, Bang," jawabku ringkas. "Aznam tak berapa suka jilat nonok Kiah," keluar jawapanku tanpa berselindung sambil kakiku berhenti menunjal dan menggoris kepala butuhnya. Aku rasa dia buat-buat tanya, sedangkan dia sudah dapat meneka melalui response dan persembahanku yang Aznam tak mungkin pandai menjilat nonok dan kelentitku seperti dia. Dia aku ibaratkan seperti 'sudah gaharu cendana pula-sudah tahu bertanya pula'.

"Kepala butuh Bang Man pun gatal dan mengenyam betul Kiah. Ibu jari kaki Kiah jahat, Bang Man gigit dia nanti baru tau,"

Aku tesenyum sahaja mendengarkan gertak manjanya. Masakan aku takut. Kulihat bukan sahaja bibirnya tetapi juga misainya bersemuih dengan lumpur putih nonokku.

"Okay, let's go a step further, Kiah," ajak bapa mertuaku.

Aku ingatkan dia sudah bersedia untuk memulakan aksi yang aku tertunggu-tunggu.. Melahap nonokku dengan butuhnya. Rupa-rupanya belum lagi. Dia masih hendak meneruskan beromen puas-puas lagi.

Bapa mertuaku dengan cepat merangkak naik duduk mengangkang bertenggong atas dadaku. Lutut kanannya menghempet susuk kiriku, manakala lutut kirinya menghempet susuk kananku. Diletakkannya batang butuhnya yang keras mencanak itu betul-betul di lurah celah dua buah dadaku. Dek kerana panjang butuhnya, hujung kepalanya lantas mencecah dagu dan mulutku yang ternganga-nganga.

"Uuuh, apa pula ni," bisik hatiku.

Sekonyong-konyong kedua-dua tangannya memegang erat kedua-dua buah dadaku dan merapatkannya untuk menghempet butuhnya. Aku dongakkan sedikit kepalaku untuk memerhatikan kedudukan butuh bapa mertuaku yang tersepit dihempet rapat oleh tetekku. Tangan kananku aku letakkan atas kepala lutut kirinya manakala tangan kiriku memegang pergelangan tangan kanannya yang melekap di tetekku.

Sambil meramas tetekku yang mengepit butuhnya, bapa mertuaku melakukan aksi sorong tarik butuhnya, ke depan ke belakang. Bila ditolak ke depan, hujung kepala butuhnya mencecal-cecal dan menusuk kuat bibirku. Oleh kerana tegang dan keras, butuhnya tak perlu dipegang, bebas bergerak dengan kekuatan sendiri.

Mula-mulanya aku tak buat apa-apa, walaupun mulutku agak terbuka. Tetapi, tak lama kemudian aku merasa sungguh seronok diperlakukan begitu. Tetekku naik mencanak tidak karuan kena geselan batang butuhnya, sementara lubang nonokku pula terus berdenyut-denyut dan terkemut-kemut kelazatan.

Aku menjelir-jelirkan lidahku, memberi satu 'signal' meminta bapa mertuaku membuat sesuatu yang lebih menyeronokkan. Dia faham apa yang aku mahu. Bila sorongannya menjadikan hujung kepala butuhnya betul-betul mencecah lidahku, dia membiarkannya seketika di situ, tidak menariknya ke belakang. Lantas, hujung lidahku menikam-nikam dan menjilat-jilat alur lubang butuhnya. Bapa mertuaku bersiut-siut kesedapan sambil mengeledingkan badannya kerana terasa milu dan geli yang amat sangat.

"Eer, eer, eer, sedaapnya Kiah, Sedaapnya.. Jilat butuh Bang Man, Kiah, jilaat, jilaat!!" Mendengar suruhannya, aku rancakkan lagi jilatanku terhadap lubang kencingnya. Aku pusing-pusingkan hujung lidahku menjilat-jilat dan menyedut-nyedut keliling hujung kepala butuhnya yang lembut, berkilat dan basah itu.

Selang beberapa saat sahaja.. "Hisap butuh Bang Man... Kiah, hisap butuh Bang Mann, hisaap, hissaap, Abang tak tahann..." desaknya dengan nada tercungap-cungap sambil memegang butuhnya dengan tangan kanan dan menyua-nyuakan kepalanya kepada mulutku. Tangan kiriku aku teruskan memegang pergelangan tangan kanannya yang memegang butuhnya itu, seolah-olah aku mahu sama-sama membantunya menyorong-tarik butuhnya di dalam mulutku.

Apa lagi, dengan keadaan yang telah sedia menganga dan menunggu, mulutku dengan segera mencakup kepala butuh bapa mertuaku. Ibarat ikan mencakup mata kail di mana umpannya masih hidup mengelitik-mengelitik. Kepala butuhnya masuk ke dalam mulutku setakat parit takuknya sahaja. Ketika itu, itulah sahaja tahap kemampuanku. Itupun rasanya sudah bagai nak retak mulutku.


Bersambung . . . . .




Komentar

0 Komentar untuk "Haruan makan anak - 6"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald