Tuah badan - 3

0 comments

Temukan kami di Facebook
Segera dia menelentang di atas katil. Condom itu masih kosong. Dia faham bahawa aku belum cum (belum keluar air nikmat tu) lagi. Aku syok tengok dia menelentang macam Rita buat tadi malam. Koneknya kecil aje. Kakinya dikangkang ke udara. Lubang analnya terkatup tapi nampak lembam dan berlendir. Aku ambil sedikit jelly KY dan menyapukannya pada konekku. Kali ini nggak pakai condom..

"Bolehke tak pakai condom?"
"Suka abanglah!"

Mungkin lebih nikmat lagi. Lepas itu aku cuba memasukkan konekku ke dalam analnya itu. No problem. Lancar masuknya. Aku terbayang seperti aku memasukkan konekku dalam pussy Rita. Konekku berada semula di dalam analnya. Kudakap dia. Dia mula menciumku. Berahi pula aku kali ini. Apa lagi, aku henjut konekku alun-alun berterusan di dalam duburnya. Dia nampak selesa dan relak aje. Keluar masuk konekku pun sudah lancar dan sungguh nikmat kurasa.

Kucuba kucup dia. Dia terima dengan baik. Tapi hebat lagi kuluman Rita. Kami berkulum-kuluman. Berbalas aksi. Kulihat urat perutnya mula meneggang. Nafasnya turun naik pantas. Kuselak bajunya. Jelas nampak "buah dada"-nya yang baru menonjol. Sifat kewanitaannya menebal pada dirinya. Sebab itu dia mahu melayan aku. Aku terus menghenjut konekku. Aku mula berahi atau syok kata orang. Dia mula mahu jadi maknyah.

"Berani Abang tak pakai condom", katanya tersekat-sekat.

Tak kulayan kata-katanya itu. Aku benar-benar dalam keenakan. Antara kulitku dengan analnya sudah nggak ada sekatan. Kurasa analnya basah, panas dan dia kuat mengemut. Tapi kurasa kuat lagi si Rita mengemut. Aku terus sorong tarik sorong tarik. Batang konekku mula kering. Dengan satu hayunan kuat arah ke dalam aku memancut air nikmatku di dalam analnya.

"Oohgh", jeritku.

Dengan Rita, aku tak menjerit.. Tetapi dengan dia, aku pulak yang menjerit kerana kenikmatan yang amat sangat.

"Dah Bang..", tanyanya.

Aku merebahkan badanku di sisinya. Dia bangun lalu ke bilik air. Aku lemah longlai tak larat nak bangun. Dia datang. Dan cuba membersihkan diriku. Aku menolak.

"Tak apa Dik.. Adik kemaskan diri adik aje." Aku benar-benar puas. Dengan Rita aku jadi tukang puasnya.
"Baik Bang.. Nanti saya datang lagi untuk kemaskan bilik ni."
"Nanti dulu Dik.. Tu dompet saya.. Ambillah berapa yang adik mahu". Kataku sambil menunjukkan letak dompetku.
"Nantilah Bang.."
"Ambill" kataku. Dia berjalan mendapatkan dompetku.
"Ambillah berapa yang adik suka".

Apabila aku mula segar dan mahu mandi. Aku teringat nak check dompetku. Kulihat cuma ada seratus di dalamnya. Jadi dia ambil lima puluh sahaja. Dia jujur orangnya.

Jam tanganku dah pukul 11.30 pagi. Aku bersandar di kepala katil. Rita pula bersandar di dadaku. Tangannya tak pandai diam. Ada saja yang disapu atau dijamahnya. Ada masanya, bulu dadaku diusapnya. Kekadang sampai juga ia ke jembutku. Diusap-usapnya jembutku. Lama kami berkeadaan begitu tanpa banyak bicara. Rita berselimut cuma setakat perutnya saja. Buah dadanya tersembam di dadaku. Aku pula, cuma bahagian kemaluanku saja yang ditutup dengan tuala mandi.

"Dah dapat hadiah pun masih muram" Sindir Rita sambil bermain dengan jari-jemarinya.
"Hadiah!", kataku dengan nada keciwa.
"Umur dah tua macam tu you bagi kat I", aku berpura-pura.
"Fendi.. You jangan salah sangka. I love you so much. Kerana you I sanggupkan buat apa saja demi memuaskan kehendak you" Aku diam sahaja.
"Sebenarnya Fendi.. Dia bukan pembantu rumah I"
"Dah aku duga tadi.. Barang dia masih wonderful", kataku dalam hati.
"Habis sapa dia?"
"Dia, namanya Miss Lim, one of my staff. I ambil dia untuk ambil alih tugas I", terang Rita sungguh-sungguh.

Dipegangnya daguku. Dia pula mendongak menatap wajahku. Aku tenung mukanya.

"Jangan tenung I macam tu. I cakap benar ni?"
"Wheather you believe it or not.. Ceritanya begini. Kerja dia senang aja.. Dalam bisness macam I ni.. Ada client yang minta tidur dengan mereka. Kalau I tolak, peluang bisness tertutup.. So I pass kat Miss Lim. Jadi Miss Lim lah yang tidur dengan mereka. But I paid her for that.", terang Rita panjang lebar.
"As I told you my pussy is for you only. I tak ingin nak tidur dengan sapa-sapa."
"Habis, you sanggup tengok I fuck dia depan you.. You dah gila ke" suara aku meninggi.
"Coollah darling.."

Rita bangun dan tangannya memaut erat mukaku. Lantas pipiku diciumnya bertalu-talu.

"Berapa umurnya?"
"Not yet twenty. Masakan I sampai hati nak bagi you fuck yang tua dari I."

Dia mula menjilat-jilat bibirku. Kupeluk erat pinggangnya.

"Dia ada kat bilik bawah sana. Itu memang bilik dia. Minggu ini dia free. Tak ada client yang minta service. I ingat dia pun tangah horny tu. Kerana dah lama tak fuck"
"Ramai ke yang minta service tu?"
"Ada seorang.. Berdua, dari over sea"
"OIC! Semalam takda.. Ke mana?"
"I minta dia tidur kat office.. Kat office ada satu bilik tidur yang lengkap. Nak bagi you surprise!"

Aku mula meraba-raba buah dadanya yang gempal dan gebu itu. Masih anjal dan kenyal.

"Kalau you tak percaya.. You pergi jumpa dia dan you tanyakan sendiri"
"I mati-mati ingatkan umur dia thirty five"
"Kalau you rasa nak take 'supper' lagi, I wont mind"
"Apa, you tak terasa jealous ke?", tanyaku sinis.

Rita ketawa habis. Bagai nak pecah perutnya ketawa. Manakala aku cuma larat tersenyum. Aku suruh dia cool down. Dia mula slow down.

"Kan ke orang lelaki macam you boleh pakai empat", terang Rita.
"Tak baik you kata begitu. I feel kurang enak fuck dia depan you la Rita"
"That's ok, you boleh gunakan bilik dialah. I tak ikut"
"May be dia tak mahu kat I"
"Come on Fendi.. I tahu you masih punya tenaga lagi nak fuck dia. I perasan, dia masih belum puas lagi tu. Sebab you fuck dia depan I. Buah dadanya masih tegang tu" Kubelai Rita sampai dia tertidur lena.

Dua kali aku ketuk pintu bilik itu. Ketukanku perlahan saja. Kuulang sekali. Aku tunggu. Sebentar kemudian pintu terbuka. Harum semerbak menusuk hidungku. Ia sungguh memberahikan.

"Belum tidur?"
"Mana boleh tidur! I masih rindukan you", jawab Miss Lim Dia berundur seolah-olah mempersilakan saya masuk.

Aku melangkah masuk. Dia pula menutup pintu. Segera kucapai kedua-dua belah tangannya lalu kucium. Segera dia memeluk leherku. Tanganku pula memeluk erat pinggangnya yang ramping itu. Aku lebih tinggi daripadanya. Jadinya terpaksalah aku menunduk untuk mencium pipinya, kiri kanan bertalu-talu. Aku lurut baju tidurnya ke bawah, colinya kutanggalkan. Jatuhkan ke lantai. Buah dadanya jelas kelihatan; besar, keras dan menggunung anak. Urat-urat biru beselirat pada kedua-dua belah buah dadanya.

Aku dudukkan Miss Lim di sisi katil. Dengan melutut di hadapannya, aku sembamkan mukaku di celah-celah buah dadanya. Kugesel-geselkan hidungku pada kedua-dua belah buah dadanya. Ada masanya aku isap-isap putingnya. Nafas Miss Lim pantas keluar masuk. Suara mengerangnya pun juga bertambah kuat. Ada kalanya dia mengerang kuat menahan kesedapan dan kelazatan.

Lepas itu aku ajak dia berdiri. Kulurut ke bawah seluar dalamnya. Keluar bau yang amat wangi dan memberahikan. Kusembamkan mukaku pada cipapnya. Kugesel-gesel hidungku. Ternyata aku sendiri dalam keadaan berahi. Dia juga turut bertambah berahi. Semakin kuat aku menggesel semakin kuat Miss Lim mengerang kesedapan dan kelazatan. Oleh kerana dia menelentang di sisi katil itu dan kakinya berjuntai ke bawah dapatlah aku meneroka lubang cipapnya.

Jariku mula menujah masuk ke dalam lubangnya. Kukuis-kuiskan biji kelentitnya. Ternyata lubang cipapnya sudah berlendir. Biji kelentitnya juga udah kembang, macam roti pau. Apa lagilah, aku dah geram lalu menjilat-jilat biji kelentitnya. Lepas itu aku sedut biji kelentitnya. Kuperhatikan pintu cipapnya terbuka luas tetapi ditutupi oleh biji kelentit yang tersembol dan berlendir itu. Lendir bertambah banyak keluar. Makin kuat Miss Lim mengerang kesedapan. Aku berdiri dengan memegang batang kemaluanku. Pada fikiranku ia sudah cukup keras untuk menujah lubang cipap Miss Lim.

Lendirku yang keluar pun cukup sebagai pelincir. Lazat terasa kepala batangku. Aku tanyakan, perlukah aku memakai kondom. Dia cuma menggeleng-gelengkan kepalanya. Aku perlu bertanya, sebab pada petang tadi dia minta aku pakai kondom semasa aku menojah-nojah lubang cipapnya. Miss Lim segera membetulkan posisinya dan menanti sedia kedatangan batang kemaluanku. Dengan mengangkang dia menolong membukakan pintu cipapnya. Aku tujah perlahan-lahan. Aku terasa udah masuk had kepala saja, maklumlah sempit.

Lepas itu aku membetulkan posisi tanganku. Dada kutongkat dengan kedua-dua belah tanganku. Dia mula menggentel-gentel puting susunya. Aku sorong batangku dalam sedikit. Lancar masuknya. Kusorong lagi hingga dalam-dalam (hingga ke pangkal batangku). Nampak gaya semuanya dah ready. Apa lagi. Aku sorong. Keluar masuk.. Bertalu-talu tetapi alun-alun. Mula-mula licin. Kemudian terasa kesat. Lubang cipapnya mula ketat. Batang kemaluanku seolah-olah disedut dari dalam. Aku teruskan hanyunanku.

Bunyi mengerang Miss Lim terlalu kuat dan adakalanya sampai menjerit kerana kesedapan. Kepalanya dan bahunya bergerak ke kiri kanan.. Semakin kuat cipapnya mengemut (isap) semakin bertalu-talu aku menyorong batangku keluar masuk, semakin kuat jeritan dan raungan Miss Lim. Kalau Rita dengan nada Indianya, Miss Lim pula dengan nada Cina. Perasaan sayang mula timbul. Aku tak mahu melihat Miss Lim meraung dan menjerit terlalu lama. Aku mula kasihkan dia. Aku rasa macam satu penyiksaan terhadapnya. Tapi apakan daya, biarlah kali ini dia benar-benar puas dan sekaligus akan mengingatinya sepanjang hayatnya.

Rasa rindunya terhadapku menebal dan sejati. Lihat saja Rita. Oleh kerana air maniku dah banyak kali keluar, kali ini agak lambat sedikit, tetapi kerana lubang cipap Miss Lim memang special, ketat dan kuat mengemut, akhirnya dengan hentakan jauh ke dalam batangku memancutkan air nikmatku. Kali ini aku juga turut terjerit kerana terlampau sedap dan lazatnya. Sunyi sepi keadaan bilik itu. Tiada lagi bunyi orang mengerang kesedapan. Tiada lagi suara merayu minta di fuck hard. Cuma bunyi nafasku yang kuat, seperti orang lelah (penat).

Perlahan-lahan aku cabut batangku. Kunampak banyak lendir turut sama keluar. Miss Lim tenang dan terus baring menelentang. Cipapnya basah berlendir. Buah dadanya yang bulat masih tegang. Perlahan-lahan aku merebahkan badanku di sisi Miss Lim. Dadanya kupeluk erat. Kaki kunaikkan ke atas pahanya. Pipinya kucium bertalu-talu.

"Yes! You are wonderful babe" Kataku berbisik.

Perlahan-lahan aku bangun dan meninggalkan bilik itu. Aku buka pintu. Terperanjat aku. Rita berdiri tegak di situ. Muncul saja aku dipeluknya erat. Dan dipimpinnya aku naik ke tingkat atas.

"Belum tidur lagi sayang", kataku.
"Masakan I boleh tidur. You tak ada kat sisi I darling"


E N D




Komentar

0 Komentar untuk "Tuah badan - 3"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald