Isteri orang - 2 - Nurnina

0 comments

Temukan kami di Facebook
Telah kukatakan.. Veteranpun kalau orang dah suka kat kita tak kira usia. Tambah wanita pula. Aku memang tak menolak kalau diberikan peluang. Kadangkala perkara-perkara yang unsangkarable berlaku. Dalam tugasku menjadi penjawat penting di daerahku, lawatan dan upacara rasmi yang diadakan memerlukan kehadiranku. Dan dalam gelora atau dalam tenang aku menghadapinya dengan bagus dan menyenangkan semua pihak.

Tugas rasmian kujalankan dengan sebaik mungkin. Begitu juga dalam hal peribadi. Aku ada masa untuk sesiapa sahaja. Aku mampu memberikan telinga lebih lagi kalau ladieslah.. Tentulah ada sebabnya.. Hanya aku yang tahu, hanya aku yang mahu atau tidak mahu.

Cikgu Nurnina kutemui dan kukenal bila dia menemui aku di pejabatku meminta bantuan untuk sekolahnya. Orangnya bermulut becuk. Cergas. Wajah dan figurenya macam pelakun/penerbit Erma Fatima. Dia Guru Penolong Kanan (HEM) sekolahnya. Hubunganku dengan Cigu Nurnina bertambah erat bila aku membantu mendapat-kan sponsor untuk memenuhkan kutub khanah sekolahnya dengan buku-buku. Malah satu upacara rasmi diadakan dan beberapa buah syarikat penerbitan hadir untuk menyampaikan sumbangan mereka.

Selalunya aku bertemu dengan Cikgu Nurnina untuk tea atau high tea. Kalau tidak di rest house kami akan bertemu di coffee house.

"You look nice Nina. Lawo body you dengan kebaya ni" pujiku sambil bersalam dengan Cikgu Nurnina.
"Elehh.. Biasa jer Abang N. You look segar" balas Cikgu Nurnina sambil duduk di tempat kebiasaan. Di satu sudut coffee house jauh sedikit dari mata dan pandangan orang.
"Biasalah.. Dah tua-tua ni kena segar-segarkan badan juga Nina."
"Bukan you sahaja yang tua, I pun tua juga. Dah masuk 40 Abang N. Orangpun mula lupa kat kita."
"Yang lupa kat you rugilah. Tua hanya angka tapi istimewa mereka tidak siapa yang tahu," balasku terkekeh sambil mengenyitkan mataku.

Cikgu Nurnina memuncungkan bibirnya.

"Ada-ada aje. Kalau dah dan mahu dilupakan nak dibuat camne."
"Takkan suami you begitu Nina. Sikit nyer cantik bini disia-siakan."
"Biasalah lelaki habis madu sepah dibuang. Tua dilupa muda mendatang."

Aku ketawa. Cikgu Nurnina senyum kelat. Suaminya seorang anggota perhilitan. Selalu mengawasi dan memantau kawasan forest reserve kerajaan negeri. Selalu kerja outstation.

"Ginilah Nina. Jangan gongong duka. Sanggup hadap. Tak sanggup cepat keluar dari perangkap. This is my advice. Tak guna kita bermurung. Hidup biarlah ada sedikit enjoyment."
"I agreed. Go to hell with my other half."
"I tak mahu tanya masalah you dengan husband you. You lebih maklum dan tahu. Berat you yang pikul. Takat mata yang memandang apa ada?"

Cikgu Nurnina angguk sambil menghirup teh tarik. Aku minum milo O tanpa gula.

"I setuju Abang N. Jom cari kesedapan. Kalau menelan dukapun mana ada manisnya. Kenalah cari manis di tempat lain."

Aku senyum.

"Cikgulah katakan bahasapun tinggi. Tak faham kita."
"Mulalah tuu.. Gatalnya.." balas Cikgu Nurnina.
"Kalau I gatal you tolong garukan bole dan mahu ke?"

Cikgu nurn ina menjeling manja sambil mengenyitkan matanya.

"Kalau ya pun takkan kat sini Bang. Carilah tempat yang sesuai. Semua Nina garu nanti, "Sambung Cikgu Nurnina manja.

Aku senyum melirik. Melihat jam di pergelangan tanganku. Masih siang lagi.

"Kalau betul nak garu should we go to a nice place," ajakku.

Cikgu Nurnina angguk. Kamipun keluar menghilangkan diri kami berdua. Kemana? Hehehe.. Nak mengatallah.. Disebuah bilik di sebuah hotel di sebuah pekan lain di luar daerahku.. Cikgu Nurnina mahu mengaru aku.. Pertamakali Cikgu Nurnina melihat batang lelaki sebesar itu.

"Aduhh.. Ishh.. Ishh.. Besar dan panjangnya batang Abang N. Menakutkan. Sukanya.. Ee.. Cepatlah Bang, lama dah Nina tunggu saat ni.. Kang masuk angin.. Naiyaa" renggek Nina manja sambil menjeling kearahku.
"Hehehehe!! Ok.. Ok.. Nak tambah pelicin ni.. Nanti Nina rasa sakit pula.." balasku menggeselkan kepala koteku kecelah alur cipap Cikgu Nurnina.

Jejariku bermain dan mengentel kelentitnya yang mulai mengeras. Ku kepit kelentit Cikgu Nurnina yang terjojol dan kupusing-pusingkan dengan jariku. Apalagi, berlenggoklah punggung Cikgu Nurnina mengiringi perbuatanku itu.

Batangkupun tambah mengeras. Aku kuak kedua peha Cikgu Nurnina hingga terkangkang luas. Kini giliran lidahku pula untuk mengerjakan cipap Cikgu Nurnina. Aku mencium pussynya. Aroma puki Cikhu Nurnina mersangsang syahwatku. Aku sembamkan mukaku di situ dan aku putarkan mukaku dipukinya. Sambil itu aku giat menghirup lendir yang terdapat di situ. Lidahku menjelajah cipap Cikgu Nurnina dari kelentit ke lubang farajnya.

Kedua tanganku mencengkam buntut tonggek Cikgu Nurnina dan menolaknya ke atas. Serentak itu aku mula menekan perlahan-lahan batangku masuk kedalam lubang pukinya yang setia menanti kehadiranku.

Cikgu Nurnina mengerang agak kuat. Kepalanya terangkat ke atas sambil kedua tangannya memaut kuat birai katil itu. Matanya terpejam rapat sambil gigi atasnya menggigit bibir bawahnya. Raung dan jeritan halusnya jelas terdengar. Cikgu Nurnina sudah tidak tahu erti malu. Jeritan nafsunya memenuhi segenap ruang bilik itu.

"You want my speciality dear??" tanyaku senyum sambil batangku berehat dalam lkubang puki Cikgu Nurnina.
"Abang N.. Buatlah apa saja you suka. I rela.. Seeddaap.. Sayang..!!" bisik Cikgu Nurnina ke telingaku sambil dia mengemut batangku dengan kuat sekali.

Mukanya yang cerah itu kemerah-merahan menahan asakan dan tusukan batangku yang besar itu ke dalam lubang cipapnya.

"Err.. Boleh masuk lagi tak?" tanyaku inginkan kepastian melihat Cikgu Nurnina tercungap-cungap dan mendengus keras.
"Ada lagi ke..?" tanya Cikgu Nurnina memejamkan matanya sambil menjerit halus.
"Emm.. Dalam 3 inci kut.. Huhahh.. Hehhehe!!"
"Haa..3 inci.. Err.. Abang henjut ajalah.. Nina dah senak nii." Cikgu Nurnina bersuara antara kedengaran dengan tidak.

Tanpa bertangguh lagi aku memulakan gerakan sorong tarik batangku. Tujahanku menghabiskan baki batangku. Sambil itu tanganku meramas-ramas kedua buah dada Cikgu Nurnina. Menghisap puting susunya sambil hayunan dan pompaanku menjadi kuat dan ganas ke puki Cikgu Nurnina.

"Aduh.. Aduh.. Aduh.. Sedapnya.. Gelinya.. Sakitnya.. Gelinya.. Abang nn.. Nice.. Gelii.. Tak tahann.." desah dan raung Cikgu nurnina sambil mengoyangkan punggungnya mengikut irama tujahan koteku.

Keluhan nikmat kami berdua semakin kuat kedengaran. Semakin lama pergerakan henjutanku semakin kuat dan langsing raungan dan jeritan Cikgu Nurnina menahan cipapnya untuk diasak oleh batangku semau dan sedalamnya.

"Bang.. Masuk habis Bang.. Nina dah nak kuar ni.. Henjut laju-laju Bang.." tanpa segan silu Cikgu Nurnina meminta aku mengongkeknya dengan kuat dan ganas.

Serentak itu hayunanku menjadi semakin kencang hinggakan katil itu bergegar dengan kuatnya. Cikgu Nurnina merasakan batangku penuh masuk dan selamat berkubang di dalam lubang nikmatnya. Dinding vaginanya mula bertindak untuk mengemut dan menguatkan cengkaman pada batang-ku. Aku merasakan sensasinya. Aku tersenyum kesedapan..!

Tanpa banyak membuang masa, sorong tarikpun bermulalah. Ianya seiringan dengan kemutan yang berterusan dari puki Cikgu Nurnina. Enjutan dari perlahan hinggalah ke pergelutan yang ganas berlaku.

Posisi bertukar dari kedudukan tradisional kepadakedudukan doggie. Cikgu Nurnina mempamerkan belakang buntutnya. Aku memasukkan koteku ke lubang pukinya semula. Sekali tekan jauh masuk ke dalam dan Cikgu Nurnina menjerit langsing sambil kepalanya ke kiri dan ke kananmenahan ujahan nikmatku. Henjutan sorong tarik berlaku ganas dan kuat sehingga bergegar tubuh Cikgu Nurnina.

Kumutan kemaluannya seiring dengan henjutan butuhku. Kurasa seperti disedut-sedut bagaikan tetek lembu yang diperah-perah bila berada di dalam lubang pussy Cikgu Nurnina. Lubangnya agak sempit. Cikgu Nurnina sudahpun beberapa kali mencapai klimax. Berbagai posisi kami lakukan. Samada dari depan, sisi, atas, bawah dan belakang. Melentik-lentik tubuh Cikgu Nurnina kukerjakan. Bagaikan ahli akrobatik dia jadinya.

Aku pangku dia sambil berdiri. Kemudian kulipat kakinya hinggakan bertemu lutut dengan bahunya sendiri. Lepas tu ku hunjam butuhku ke dalam lubang cipapnyaq secara terbalik dalam posisi begitu. Kepala koteku menyentuh dan menghentak masuk hingga ke pintu rahim Cikgu nurnina yang agak pejal di dalam cipanya itu. Kasaran tindakkan ku tu membuatkan Cikgu Nurnina menjerit keras kerana terkejut disondoli kesenakkan.

Setelah hampir puas aku terlentangkan semula tubuhnya ke posisi tradisional. Sebelum mengakhiri persetubuhan, aku kejutkan puki Cikgu Nurnina dengan satu tujahan keras. Butuh panjangku mero-dok sedalamnya. Pangkal butuhkupun sampai boleh menyentuh-nyentuh biji kelentitnya.

Hujung kepala butuhku pula sampai ke penghujung telaga cipap Cikgu Nurnina. Sudah dapat menyentuh bahagian g sport yang kenyal di situ. Seiringan dengan indakan dan perlakuan aku itu, Cikgu Nurnina pun menjerit-jerit dan bertindak ganas.

"Argh.. Argh.. Argh.. Arghh.."

Cikgu Nurninaah melepaskan keluhan nikmat yang panjang apabila saat-saat yang ditunggunya itu akhirnya tiba jua. Tubuhku dipeluknya sekuat hati hinggakan aku tercungap-cungap kelemasan. Disamping itu belakang tubuhku terasa pedih akibat cakarannya. Selepas seketika dan kemuncak ghairahnya reda, Cikgu Nurninamelepaskan pelukannya.

"Emm.. Lega rasa.. Dah keluar air?" Aku tidak menjawab tetapi meelpaskan satu ledakan kuat dan memancutkan air maniku ke dalam lubang cipapnya. Terangkat-angkat punggung Cikgu nburnina menerima penahan air maniku yang panas.

"Haa.. Dah keluar.. Abang N pancut kat dalam ke?? Alamak.. Ngandung I nanti Abang N.." Cikgu Nurnina mendesah.
"So what.. Ngandung-ngandung lerr.."
"Wow ganas sangat you ni.. Dahaga betul?" kataku membiarkan butuhku berendam dalam lubang puki Cikgu Nurnina.
"Biasalah Abang N.. Bukan selalu dapat. Dapat yang best pula tu mana boleh tahan.." kekeh Cikgu Nurnina menolak ku ke tepi.
"You like the fuck?"
"Of course Abang N. You're a great fucker and lover. Barulah I puas. Dekat enam kali I cum. Merasa multiple orgasm lagi" kekeh dan keluh Cikgu Nurnina menjentik kepala koteku manja sambil mengelap peluhnya dan peluhku.

Cikgu Nurnina memujiku sebab power. Dia kata suaminya lemah dan dia tak pernah mendapat kepuasan bila bersetubuh dengan suami-nya.

Wow.. Pengalaman ini hebat.. Dan Cikgu Nurnina masih berhubungan denganku. Ada waktunya kami bersama di tempat yang sama melepaskan rindu dendam yang menaram jiwa kami berdua.

Bersambung . . . .




Komentar

0 Komentar untuk "Isteri orang - 2 - Nurnina"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald