Bunga-bunga racun - 3

0 comments

Temukan kami di Facebook
Kebetulan. Coincidence. Believe it or Not?? Cakap sahaja-baru sahaja menyebut nama itu, hantu tu is there. And soon it became a very interesting and nice story.

Rose memasuki lif. Sebaik pintu lif nak tertutup masuk seorang lelaki dengan bag sandang serta briefcasenya terkocoh-kocoh ketika pintu lif hendak tertutup. Rose sedang khayal dan tidak ambil peduli dengan kemasukan seorang penumpang itu. Lelaki yang masuk lif itu mengemaskan dirinya dan menarik nafas lega. Dia melihat lampu di punat lif terpasang pada angka 9. Dia tidak payah menekan punatterwebut sebab itulah tingkat yang ditujunya.

"Eh Rose.. Apa you buat kat sini?" Tanya Abang N tersengih memandang terus kepada wanita yang sedang khayal itu.
"Abangg Nn.. Just sebut nama Abang.. Abang dah di depan mata. Cam orang kata bila rindu, kusebut namamu.. Hahahah, I ada meeting. And what brought you to JB?" Rose ketawa terkekeh sedar dari lamunan setelah ditegur oleh Abang N.
"Sama, I ada meeting juga.." jawab Abang N, "Bila meeting you?"
"Esok pagi jam 10" jawab Rose.
"Sama juga. Buat apa petang ni sampai ke malam?" tanya Abang N mengendung briefcasenya.
"Menung dan bosan, kalau Abang N free boleh borak-borak. Ada beberapa perkara saya ingin bertanya," kata Rose sambil melihat lampu punat tiungkat elevator terpasang, "Abang N ditingkat apa? I sembilan.."
"Samalah dapat pandangan yang menarik dari tingkat 9 juga 910" jawab Abang N menarik nafas lega dan mereka berdua keluar dari lif.
"Tak jauh bilik kita. Malah sebelah menyebelah pulah tu. Mine 909" kata Rosem, "Satu haluan satu tujuan.. Hahahaha."
"I suka you Rose. Jovial and suka ketawa" balas Abang N.
"Tq Abang N. I rasa dengan Abang N ni boleh bercakap dan terbuka kalau Abang N tak tunjuk keterbukaan Abang sukar juga saya nak berani camni," jawab Rose yang memakai blaus biru nipis dengan seluar slack ketat membalut punggungnya yang pejal. Teteknya membulat menujah blausnya. Begitu juga dengan perutnya sedikit ke depan.

Rose membantu membuka bilik Abang N dengan kad keselamatan. Mereka masuk dan daun pintu ditutup. Kunci dimasukkan ke tempatnya maka lantas lampu dan hawa dingin bilik dipasang secara automatis. Abang N duduk di sofa panjang sambil menghulurkan kakinya dan mendepang tangannya untuk menghilangkan lelahnya.

"You need any drinks Rose help yourself," pelawa Abang N yang meletakkan bag dalam almari.

Rose terus mengisi air dalam tekoan untuk dimasak.

"Kita buat air panas Bang. I nak borak dengan you. Harap I tak ganggu privacy Abang N?" Rose meminta apologi.

Rose duduk di sofa single berdepan dengan Abang N sambil melihat keluar tingkap akan pemandangan menarik yang menghimbau jauh.

"Taklah.. Kalau you dah masuk bilik I, nak borak, nak buat air baiklah you make yourself at home." Rose ketawa, "Bilik I sebelah je Bang, adjoining room tu."
"So apa yang you nak tanya I?"
"Chatting? Hasan chats.. Dia ada affair ke?"
"O god bab tu I tak tahu. Tengok nawaitu masing-masinglah."
"Dalam experience Abang N camne lak?"
"Pun sama. What do you want? Apa yang you cari? Semua itu boleh berjawab dengan chatting. Semuanya you yang putuskan," jawab Abang N, "Perkaranya ranges. Yang pertama mostly ladies kalau chat mereka ada masalah sex, masalah sex pula tanges juga dari tak puas, tak cukup makan, suami cepat pancut sampailah kepada matiu pucuk, kedua status, ketiga duit ringgit, keempat mungkin kawan atau bisnes. Nape you tak chat Rose."
"I dont have the time Abang N."
"I chat dengan semua baik lelaki atau perempuan tak kira usia. So tu sebab i kenal your family sebab I chat dengan suami you" kata Abang N, "Dan kini you tak silu dan malu bila bersama I kebetulan di JB."

Rose ketawa lalu bangun dan membuat air panas. Abang Nmenyan-darkan tubuhnya yang pegal-pegal linu itu.

"You tak rasa segan dengan Abang N ke Rose?" Abang N meletakkan tangan di belakangnya.
"No lah I rasa kita macam jadi kawan lama. I am comfortable with you, kalau tidak, masakan saya mahu berdua dalam bilik Abang N ni tanpa ada rasa segan dan silu," kata Rose sambil mengacau gula ek dalam teh yang dibuatnya.

Pantas dia membawa dua cawan teh dan meletakkannya di atas meja di depan mereka. Rose membuka pintu adjoining room, iaitu bilik-nya lalu masuk dan mengambil biskut chipsmore.

"Bang minumlah dan cecah biskut tu," pelawa Rose lalu duduk di bawah berdepan dengan kaki Abang N yang berlunjur.
"Tq," senyum lalu emngambil cawan teh dan menghirup sedikit.
"Your sdx life ok Rose? No offence."
"Can't say much, tapi ada masanya pucikk.. But I terima sahaja kemampuan Hasan macam tu. Tidak boleh mahu memperbuatkan bandingan," balas Rose sengih, "Ada masa ok ada masa tak puas langsung. He is not strong and fast."
"Tu biasalah Rose. Takkan perfect setiapkali bersetubuh. To me it should be that way. Kita kena buat ia sebagai satu ritual dan suami isteri mesti puas," sambung Abang N.
"Apakah betul kebanyakan chaters ni baik lelaki atau wanita, tak kira usia dari muda sehinggalah dah yang veteran, keutamaan mereka adalah SEX? Mereka mencari, mereka mahu dan mereka suka mahu merasakan" tanya Rose innocent.

"Kalau itu asumpsi you, I tak boleh kata ia betul atau pun salah. Ia boleh betul dan ia boleh salah cuma I tak boleh nafikan sebab ia berlaku setiap hari," jawab Abang N tegas, "Ada suami chat dan ada isteri chat. Ada suami yang punyai senarai girlfriends mereka dan begitu juga di pihak isteri. Ada rumah-tangga hancur berkecai. Ada juga yang kahwin semula dengan rakan chat. Jadi ada yang baik dan ada juga yang tak baik."

Rose menukar chenel TV. Dia memasang astro melihat dairy AF dengan hosnya Aznil Haji Nawawi. Ramai tak puas hati dengan pengetua AF Ramli MS. Pertama presentation dia sebagai pengetua. Kedua who is Ramli MS. Ketiga he is nobody in music. Keempat he doesnt behave like a pengetua. Kakau dia gay pun janganlah tunjuk. Budaya kita bukan lelaki pakai subang. Lelaki tak pakai subang. Pondan yes. Kalau Ramli MS tu pondan sorilahh.

"AF Abang tau?" Tanya Rose bencii.
"Tahu juga. Orang nak cari duit dan nak terus kaya. Kita juga yang bodoh mengayakan mereka" Jelas Abang N.
"O Abang N pandang ke situ."
"Yess senang sahaja kita dimainkan. Kerajaan kita buat tak tahu ajer. Mentang-mentang kroniu mereka semua ok sahaja. Tak fikir rakyat. Ni anjakan paradigma baru. Udara adalah hak rakyat. So compensatelah sikit. Jangan bagi mereka yang diberikan lesen tu muntahkecika sahaja." Abang N melepaskan geramnya.
"Slow Bang N.. Rileks.. Kutuk pun buat apa. Kita bayar juga apa harga yang mereka letak" Kat Rose sengih sambil memegang dan meramas peha Abang N.
"Kerajaan kita menyebelahi syarikat selepas pilihanraya. Sebelum pilihanraya mereka pura-pura menyebelahi rakyat dengan janji sedikit compensation tetapi mengaut duit rakyat cara lain pula" Tambah Abang N lagi sambil merenung ke anak mata Rose. Kemudian matanya beralih ke buah dada Rose yang menonjol.

"Abang pandang apa ni?" Tanya Rose melihatmata Abang N memandang tepat ke dadanya.
"Buah dada you Rose. Besar tue.." Abang N ketawa ambil mencubit pipi Rose. Rose berasa malu tetapi ketawa sama.
"Abang ni.. Nak pegang ke?" Acah Rose sambil menjeling dan memegang kedua belah buah dadanya dan bertindak dengan beberapa aksi seksi.
"Itu pelawaan ikhlkas ke?" tanya Abang N ketawa besar.
"Hanya kita berdua dalam bilik ni Bang, you and me. So..?" tanya Rose mendepangkan tangannya ke arah Abang N dengan senyum melebar.

Abang N got the que.. Gayung bersambut..

"Ya ampun.. Abang N besar, tebal, panjangnya zakar Abang..??" Rose gasping menahan nafasnya, menahan perasaannya, menahan uja nafsunya sambil memegang batang zakar Abang N yang belum menegang.

Rose memberanikan diri memegang zakar Abang N yang lembik dimandikannya sambil disabun dan dimandikan semula. Mereka berdua dalam bilik mandi. Abang N di bawah dalam takungan air wangi bathtub sambil Rose berada di atas Abang N yang sedang mengosok belakang tubuh Rose dan bawah ketiak dan buah dadanya. Pertama kali dalam hayatanya Rose merasakan dia berkesempatan berbuat demikian, bukan dengan suaminya tetapi dengan kawan chater suaminya.

Wajah dan tubuh Rose di mata Abang N.. Bogel
Wajah dan tubuh Abang N di mata Rose.. Bogel juga
Explore dan mengemburlah, membajaklah, melepas lelah, menikmati jus indah, menghiasi syurga dunia masing-masing..
Puting dinyonyot tetek diramas.. O Rose

Kote dikulum batang meradang .. O Abang N
Sedapp siot tubuh lemas
Masih belum membajak ladang
Nafas sesak mulut mengerang.. O Rose

Zakar meliuk di lurah merah.. O Abang N
Rose mendesak zakar yang garang
Cipap disauk kote yang megah

"Arghh.. Abang nn.. Nicee.. Sedapp.. Kongkek an henjut Bang.." rayu Rose sambil mengoyang punggungnya menerima tekanan dan henjutan zakar Abang N ke dalamn lubang pukinya.
"Huhh.. Hmm.. Abang N.. Saya kuarr.."

Abang N menarik keluar zakarnya, melekapkan mulutnya ke lubang cipap Rose, menghisap dan menyedut lubang jus madu itu sambil menjulurkan lidah ke dalamnya. Menarik keluar kembali lalu menujah kote keras, besar dan panjang masuk semula ke dalam lubang puki Rose.

Rose menjerit-jerit halus dan kuat, mengigit jarinya sedang batang zakar Abang N bermain lemah lembut dalam lubang faraj Rose yang mula mengemut. Abang N merasakan gigitan dari dinding puki Rose ke kulit dan urat batang zakar Abang N.

"Abang N sedapp.. Huha.. Huhah.. Huhah.." Rose mengelin-jangkan tubuhnya, buntutnya dan cipapnya ke depan dan ke belakang menerima tusukan dan tujahan kote Abang N. Abang N terus-terusan mengongkek Rose sekuat-kuat dan sepuas-puasnya.
"Rosee.. Sedapp.. Abang nak kuarr.."

Lalu Abang N menutup matanya dan melepaskan tembakan spermanya ke dalam lubang faraj Rose, kemudian menarik keluar zakarnya dan melepaskan tembakan mani ke muka, mulut dan tetek Rose.

"Arghh.. Urgghh.."
"Abang N.. Dah rasa ni baru boleh buat comparison. Hasan, husband I, no where dengan Abang N. You gagah dan kuat walaupun usia you 40-an.. Hasan baru awal 30-an kalah.. Novice and you are the professional.." puji Rose puas sambil mengucup kepala kote Abang N.

Dan meeting yang dihadiri oleh Rose dan Abang N adalah waktu rehat mereka. Selepas meeting dan bila mereka bertemu semula, masing-masing gembira dan bahagia meratah tubuh masing-masing. Abang N benar-benar ingin tahu apakah benar Hasan sering make love dengan Kak Peah, mak mentuanya dan yang terbaru menyetubuhi kakak iparnya Jojie.

Kisah dengan akak iparnya, Jojie-dimaklumkan oleh Hasan kepad Abang N melalui chat mereka. Wow hebat juga Hasan. All In The Family-dia sapu dan tibai. Tak kira mak mentua atau kakak iparnya. Cuma dia neglect memuaskan hati dan nafsu isterinya, Rose.

Rose kini mahukan nafsu dan bodynya dipuaskan oleh Abang N. Bila dia terasa mahu dan ingin, dia akan SMS atau telefon Abang N walaupun di KL. Mereka akan bertemu di sebuah hideout untuk memuaskan nafsu serakah mereka.

*****

Satu waktu-dalam perjalanan pulang dari Penang, Abang N singah ke rumah Kak Peah, mak mentua Hasan di sebuah kompleks LKTP tidak jauh dari KL.

"Boleh singah? Ni dah malam Kak?" Abang N menelefon Kak Peah sambil memandu keretanya. Jam sudah pukul 9.00 waktu itu.
"Datanglah. rumah akak ni siang dan malam sama sahaja." jawab Kak Peah ketawa.
"Ada rumah lah.. Agak kat umah Hasan.." tambah Abang N senang mengetahui yang Kak Peah ada di rumahnya.
"Encik N jangan tak datang ye, Kak tunggu," kata Kak Peah kekeh kecil.
"Baik Kak, kejap lagi saya sampailah" balas N lalu menutup telefon tangannya.

Kak Peah dan Jojie menanti kedatangan Abang N. Jojie yang tinggal tidak jauh dari rumah Kak Peah, dipanggil oleh ibunya untuk membantu memasak.

"Terimakasih Encik N sudi ke teratak kami yang buruk ini," kata Kak Peah sebaik N duduk di kerusi rotan di ruang tamu rumah.
"Sudi Kak kalau masa ada terluang. Kebetulan saya lalu di kawasan ni, teringat pula ni kawasan Kak tinggal" balas Abang N memandang ke dada Kak Peah yang berbaju kurung dan bertudung kuning muda.
"Jangan susah-susah Kak. Dah malam ni."
"Hiss kan malam masih muda. Sibuk ke esuk?" tanya Kak Peah sengih.
"Tak juga.., belah petang adalah temu janji.." sahut Abang N menyilangkan kakinya.
"Kalau camtue N tidurlah sini.." pelawa Kak Peah senang.

Berderau darah Abang N. Berdebar dadanya dengan degupan jantungnya bergetar. Apakah dia harus menerima atau menolak pelawaan Kak Peah, mak girlfriendnya itu.

"Jangan susah-susah Kak saya singgah sebeentar saje."
"Tak susahlah N. Lagipun KL bukanlah jauh sangat sejam jer memandu.."

Dalam pada itu mata nya menjelau Jojie, kakak Rose sedang menghidang makanan di meja. Jojie janda beranak dua ditinggalkan suaminya seperti gantung tak bertali.

Abang N makan bersama mereka bertiga. Anak-anak Jojie sudah tidur kerana esuk akan sekolah. Mereka berbual dan Kak Peah banyak bertanya. Abang N menjawab sambil menjeling menjelau dan bercakap juga dengan Jojie. Hatinya tertarik juga dengan kedua-dua wanita itu namun Abang N mendiamkan dirinya sahaja melainkan melayan mereka berbual dan menjamah makanan istimewa yang disediakan oleh Jojie.

Pendekkan cerita, memang sah Hasan menyetubuhi mak mentuanya.

"Yer.. Mula-mula akak tak galakkan tetapi akakpun ada nafsu. Pada main dengan orang lain biarlah main dengan menantu, tak siapa tahu. Mainpun bila anak Kak Peah takdelah. Si Rose tu asyik kerja luar sahaja," jelas Kak Peah senang dan ketawa. Waktu itu Jojie sudah berundur untuk rehat bersama dengan anak-anaknya.

Mamat Hasan tu cakap betul.. Patutlah dia tidak heran samada dapat sex dari Rose atau tidak. Dan dia tidak mahu komplen lebih sebab mak mentua dia memberikan kepuasan yang dirasakan lebih sedap dari apa yang diberikan oleh Rose. Abang N lebih maklum dengan gaya dan permainan Rose. Mungkin dengan suaminya, Hasan agak redup namun dengan Abang N seperti kucing lapar. Hehehe!!

Dan malam itu Kak Peah mengoda Abang N. Dan malam itu Kak Peah menjerit kuat disetubuhi Abang N.. Merasa sakit pada lubang farajnya bila batang zakar Abang N menerjah masuk.

"Mak oii.. Besar, panjang dan keras.. Patut sendat dan pedih.. Isshh.. Pelan-pelan masukkan kote ko tu N.." ujar Kak Peah sambil mula mengoyangkan punggungnya menerima sedikit demi sedikit batang zakar Abang N ke dalam lubang farajnya yang mengembang dan berlendir.

"Huhh.. Huu.. Wuu.. Sedapp.. Kuarr," erang dan jerit Kak Peah melayan seleranya dan menerima jantan Abang ndalam wanitanya.

Beberapa waktu kemudian sesudah persetubuhan itu, Kak Peah berdengkur, lelah kesedapan, letih kepedihan di farajnya. Bila Abang N keluar dari bilik mandi dini hari itu membersihkan tubuhnya, Abang N terkejut biula tangannya di tarik Jojie ke dalam bilik sebelah.

Dan Jojie menjerit dan pantas menutup mulutnya yang lopong. Dia terkejut melihat kontol Abang N yang besar dan lebar. Dan Jojie meratah dan melatah kote Abang N sepagian sebelum Kak Peah terjaga.

Abang N mengongkek Jojie semau-maunya dan Jojie dikongkek Abang N sekuat-kuatnya. Dan Jojie beberapakali menjerit halus dan akur dengan tubuh mungilnya yang mencapai puncak beberapakali cukup membahagiakan tubuh mudanya yang kehausan.

Kini keluarga Hasan adalah pelampias nafsu Abang N. Ibu dan dua anak perempuannya memerlukan kasihsayang dan dengan persetubuhan Abang N. Kawan chat Abang N, Hasan tidak tahu aktiviti memuaskan nafsu serakah mak mentua, isteri dan kakak iparnya dengan Abang N.


E N D




Komentar

0 Komentar untuk "Bunga-bunga racun - 3"

Posting Komentar

Boleh pasang iklan, link atau website, tapi dilarang menampilkan Nomer HP, Pin BB serta Email.

 

Rumah Seks Indonesia. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Church by Brian Gardner Converted into Blogger by Bloganol dot com Modified by Axl Torvald